January 13, 2006
Förr hade jag nån... tja vet inte märket, men man fick den gratis i samband med nått abonnemang. Givetvis följde inget minneskort med, o det är ju det som kostar... Den funkade iaf, dock inte världens bästa...
Nu använder jag min mobiltelefon (Nokia 6680), med 512 MB minne. Den ger faktiskt ett jäkla bra ljud! Mycket bättre än ovanstående.
July 14, 2003
AnonymousKiller wrote:
Du har väl garanti kvar? Min slutade fungera 1 vecka efter garantin hade gått ut.
Garantin gäller inte batteriet har jag hört, vet dock inte riktigt hur det är med det men jag tror inte det iaf. Har inte ens orkat lägga tid på att fixa den för är så förbannat besviken på den så vet inte om jag vill att den ska fungera haha.
November 22, 2001
optimuz wrote: [quote=AnonymousKiller] Du har väl garanti kvar? Min slutade fungera 1 vecka efter garantin hade gått ut.
Garantin gäller inte batteriet har jag hört, vet dock inte riktigt hur det är med det men jag tror inte det iaf. Har inte ens orkat lägga tid på att fixa den för är så förbannat besviken på den så vet inte om jag vill att den ska fungera haha.
Om det är helt dött ska den absolut gälla.
Men om det bara har blivit lite halvtaskig batteritid kan det vara svårt.
Jag har haft min ipod sen augusti, används i princip varje dag. Tycker inte batteriet har ändrats något alls, den håller fortfarande ca 3 dar som jag använder den.
July 14, 2003
Det är inte helt dött, det dör bara när det känner för det, ibland kan den faktiskt poppa på i flera timmar, kanske ända upp till 6-7h men oftast så dör den efter 5min eller 15min. Men det mest irriterande är att om du har fullt batteri och den fungerar, sen stänger du av den en timme för att du inte använder den, då när du slår på den igen brukar den dö efter 2min.
November 22, 2001
optimuz wrote: Det är inte helt dött, det dör bara när det känner för det, ibland kan den faktiskt poppa på i flera timmar, kanske ända upp till 6-7h men oftast så dör den efter 5min eller 15min. Men det mest irriterande är att om du har fullt batteri och den fungerar, sen stänger du av den en timme för att du inte använder den, då när du slår på den igen brukar den dö efter 2min.
Men då ska du ju helt klart gå tillbaka med den.
May 15, 2005
Har haft en JOS mp-400 som jag älskade. Men en knapp gick sönder och då fick jag en Ipod Nano 2 gb i utbyte av siba. Den är fruktansvärt ogenomtänkt. Den har inget hål för att ha runt halsen så det får bli ett siliconfodral. Den är riktigt repkänslig. Den stöder bara överföring av låtar genom Itunes och liknande. Ljudet är sådär. Och batteritiden suger. Jag laddar den varannan dag. Köp aldrig Nano!
2 Guest(s)