Ej kronologisk ordning.
Röjjare(Med röjsåg)
Huggare(Med motorsåg)
Markprovsborrare
Trädgårdsarbetare
Försäljare byggvaruhus(På brädgår'n)
Baklastarförare
Svetsare
Plantsättare
Verkstadsslusk på pappersbruk(Diverse montagejobb efter ritning)
Plåtslagare
Bilplåtslagare
Bilmekaniker
Sprutlackerare(Snickerier Trä)
Sprutlackerare(Elskåp plåt)
Montör(Elskåp)
Processoperatör
Tivoliarbetare(Körde karusell)
Telefonförsäljare
"Dräng" Lantbruk
Skotarförare
Truckförare
Resemontör(Special, renoverade Jagenberg-maskiner på pappersbruk)
Kock Storkök
Dagis-"herre"(Manlig dagisfröken):-)
Har antagligen glömt något..
*Edit*
Stavfel.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 5, 2002
Är bara arton, så jag har inte hunnit knega på så värst många ställen.
Butikssäljare.
Trädgårdsarbetare.
Lagerarbetare.
Badvakt / Simtränare (utan tvekan det trevligaste jobbet jag haft :))
Fotbollsdomare (både knattefotboll och korpfotboll, inte så mycket pröjs dock :P)
October 7, 2002
1) Ansvarat för att hålla datorsalen öppen på skolan öppen under påsklovet för de som ville använda datorerna till att skriva specialarbetet på
2) Programmerare/Konstruktör/Allt möjligt (arbetade med robotsystem för ytbehandlingsanläggninar, fick pilla på det mesta vad gällde dem, allt från styrsystem till hållfasthetsberäkningar. Blev en del svara-i-telefon och administration också).
3) Sommarpraktik på Saab. Testade lite nya moduler till deras CAD-programvara, för att se om de kunde få deras olika CAD-system att tycka bättre om varandra, så elkonstruktörerna och mekkonstruktörerna lättare skulle kunna kolla att allt skulle passa ihop till sist...
_Danneman_ wrote: Städare
Revisor
Programmerare
Porrskådespelare
IT-projektledare
BartenderOk, jag ljög om ett av yrkena, gissa vilket 😉
Antagligen städare, inga killar städar väl mer än nödvändigt??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
3 Guest(s)