March 15, 2002
Baskagge wrote: Ford Scorpio 2.9. Fast det blir mest att klappa den godnatt, har inte riktigt haft tid att fixa det som ska fixas.
Fixa växellådan!
September 26, 2001
S40 2,0T -00 Bild..
November 26, 2002
A6 1.8t kombi -01
Tidigare bilar (i den ordningsföljden jag hade dom):
Datsun Cherry
Toyota Celica
Honda Civic 1.6i
Ford Scorpio
Honda Civic 1.5i
Honda Accord 1.6
MG Midget
Toyota Corolla 1.6
Volvo 760 GLE
Och några MC:
Yamaha RD125
Yamaha DT125 Ypvs
Kawazaki GPz 1100
Yamaha FZ 750
Suzuki GSX 750 R
November 27, 2003
Agge wrote: [quote=Delph1]Ingen just nu även om jag är väldigt sugen på att köpa tillbaka min första bil:
http://www.motorbase.com/uploads/2004/07/26/fs_mvc-004x.jpg
(inte just den men likadan)Opel Commodore '73 2784cc-varianten.
//Andreas
Commodore är fina bilar 😎 har själv "växt upp" i en GSE -77.
Fick den när jag gick ut nian. Det var bara ett stort vrak och det tog i stort sett hela sommaren, dag ut och dag in, att få den till det skick som den fortfarande är i dag. Ångrar såjävla djupt att jag sålde. :banghead:
//Andreas
November 27, 2003
John_lz wrote: A6 1.8t kombi -01
Datsun Cherry
Toyota Celica
Honda Civic 1.6i
Ford Scorpio
Honda Civic 1.5i
Honda Accord 1.6
MG Midget
Toyota Corolla 1.6
Volvo 760 GLE
...
Vad i hela friden inspirerade till dom köpen ? 😀
//Andreas
July 22, 2003
Millhouse wrote: [quote=Blaxxor][quote=Millhouse]Blaxxor: Biltema har vinkelslip för 150 spänn 😉
Jo jag vet men jag vill inte gärna kapa i orginalfjädrarna 😉
Isf kan autoexperten/mekonomen hjälpa dig fast då blir priset 1500 ungefär 🙂
Väldans vad ni vill att jag ska sänka 😀 Någon som känner med sig att sponsra :bgrin:
March 15, 2002
Blaxxor wrote: [quote=Millhouse][quote=Blaxxor][quote=Millhouse]Blaxxor: Biltema har vinkelslip för 150 spänn 😉
Jo jag vet men jag vill inte gärna kapa i orginalfjädrarna 😉
Isf kan autoexperten/mekonomen hjälpa dig fast då blir priset 1500 ungefär 🙂
Väldans vad ni vill att jag ska sänka 😀 Någon som känner med sig att sponsra :bgrin:
Bara så du vet så blir bilen väldigt mycket fulare om du sänker den. 740 skall vara original
November 26, 2002
Delph1 wrote: [quote=John_lz]A6 1.8t kombi -01
Datsun Cherry
MG Midget
...
Vad i hela friden inspirerade till dom köpen ? 😀
//Andreas
Datsunen fick jag ta över efter morsan när jag blev 18. Så där jag vi säga att priset var väldigt inspirerande. 😀 Midgeten föll jag pladask för när jag såg den. Sen gjorde det inte saken sämre att jag bodde i Florida just då. När de flesta åkte runt i stora pick-ups så åkte jag en microskopisk MG Midget.
March 10, 2002
hawkie wrote: Se där, den enda i tråden som har smak 😉
Har ingen bil nu men min förra:
http://img207.echo.cx/my.php?i.....ic26tn.jpg
S40 T4
Inte för att vara elak, men det såg ruskigt fult ut.
November 27, 2003
John_lz wrote: Datsunen fick jag ta över efter morsan när jag blev 18. Så där jag vi säga att priset var väldigt inspirerande. 😀 Midgeten föll jag pladask för när jag såg den.]Sen gjorde det inte saken sämre att jag bodde i Florida just då. När de flesta åkte runt i stora pick-ups så åkte jag en microskopisk MG Midget.
:worship:
//Andreas
February 1, 2002
MoNsTeR wrote: [quote=Starscream][quote=MoNsTeR] Bara så du vet så blir bilen väldigt mycket fulare om du sänker den. 740 skall vara original
Hmm, nä 🙂
Varför skulle den bli snyggare om man sänker den? Det ser ju bara töntigt ut. Sen så är det dessutom väldigt opraktiskt.
Allså, han behöver ju inte sänka så skärmen är under fälgkanten 🙂 bara lagomt mycket, nu får man ju nästan in en colaburk ståendes mellan skärm och däck 😉
2 Guest(s)