July 22, 2003
Dehman wrote: [quote=Joni^][quote=Starscream][quote=Joni^]ehm skulle ni ha effekt också? 😮
450hk nu provade dock att ladda 1,0bar men det gick inte riktigt som jag ville 🙄
vad hände? 😮
ska jag verkligen gå in på det...? kostade fläsk iaf :cy:
Äsch, fläsk är väl inte så dyrt? 🙄
MÅste varit en riktigt dyr sådan. Nej men allvarligt, vad hände ? Fick du en extra vevhusventilation ? 😛
February 12, 2002
MrWeizel wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]En sånn hade jag innan jag blev bilös.. 🙁 Nu leter ja audi 100/80 för att ha en bruksbil.
[Image Can Not Be Found] (Inte min på bild men princip exakt likadan)
Ja, har man en gång haft Audi, så är det ju svårt att köpa något annat 😉
Bläh... 😛 Ska inte sätta igång igen...
Audi gör fina bilar, porsche gör finare. Men audi funkar bättre som bruksbil. 🙂
December 11, 2002
Blaxxor wrote: [quote=Dehman][quote=Joni^][quote=Starscream][quote=Joni^]ehm skulle ni ha effekt också? 😮
450hk nu provade dock att ladda 1,0bar men det gick inte riktigt som jag ville 🙄
vad hände? 😮
ska jag verkligen gå in på det...? kostade fläsk iaf :cy:
Äsch, fläsk är väl inte så dyrt? 🙄
MÅste varit en riktigt dyr sådan. Nej men allvarligt, vad hände ? Fick du en extra vevhusventilation ? 😛
tre vevstakar blev 6 och en kolv pallade inte riktigt, ja det var jääävligt klantigt att höja laddtrycket så mycket men vafan man måste ju testa och se om det går. Går det så är det ju grymt :bgrin: Skulle ju nog ha inhandlat andra kolvar osv så jag kunde köra högre tryck när jag ändå skulle ha nytt men vafan 450hk är bra, det rör ju på sig när man gasar 🙂 Det ska inte vara en strippräser även om det har blivit det litegrann ^_^;;
December 28, 2004
denstore wrote: Bil? Vad är det för nået?;) Är det en sån där sak med två hjul för mycket?:D
Yes, cyklar ska det vara!
BILD
*Gammal bild, saker ändrade etc.*
July 4, 2003
Collateral wrote: [quote=denstore]Bil? Vad är det för nået?;) Är det en sån där sak med två hjul för mycket?:D
Yes, cyklar ska det vara!
BILD
*Gammal bild, saker ändrade etc.*
Men jävligt frän ändå!
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
6 Guest(s)