July 3, 2003
Spindel wrote: [quote=Zunk]nån borde starta en sida där man har aktuella svenska tävlingar på... kanske finns nått liknande??
Finns någon redan, kommer dock inte ihåg namnet. Tror den heter vinstagenten.com eller prisagenten eller något liknande
January 28, 2004
Zunk wrote: nån borde starta en sida där man har aktuella svenska tävlingar på... kanske finns nått liknande??
Själv har jag vunnit en intellimouse exlorer wireless nånting som jag förövrigt har tänkt sälja om nån villl bjuda bra
December 15, 2002
Gueno wrote:
Nu får du allt berätta detaljerna här..
Hur, vart, vilka filmer. :D/
Hon satt väl och tävlade på allt som fanns på tavla.nu eller nått sånt har jag för mig. Vann säkert för att hon var den enda tjejen som tävlade om just ett sådant pris.
Enbart för ditt visade intresse Gueno kan jag upplysa om att en film i alla fall hette "Lucky Days". Resten var väl något hemskt tyskproducerat eller så.
March 1, 2003
En dator 10.000:- från gateway via http://www.arla.se
Presentkort körskola 2000:-
Musik-CD 140:-
December 4, 2002
Alltså fan va äckligt tur ni alla verkar ha! Har tammefaen inte vunnit ett skit men mina kusinera pappa vann en Xbox med ett spel från nå tysk sida och självklart va xboxen tysk dvs det gick inte att förstå menyerna och spelet som följde med var Halo och lika det på tyska bara 😀
1 Guest(s)