August 27, 2003
Coore wrote: [quote=Hugge]Målet är att ta civilingenjörsexamen i Robotik alternativt Elektronik/mekatronik. Har även som mål att ta CCNA/CCNP/CCIE-certifikat
Men nej har jag ju sagt, du ska läsa datateknik civilingenjör på LiTH...
Bara för att du vill ha mig i säng, dålig stil att bara tänka på sex hela tiden 🙁
January 4, 2001
Hugge wrote: [quote=Coore][quote=Hugge]Målet är att ta civilingenjörsexamen i Robotik alternativt Elektronik/mekatronik. Har även som mål att ta CCNA/CCNP/CCIE-certifikat
Men nej har jag ju sagt, du ska läsa datateknik civilingenjör på LiTH...
Bara för att du vill ha mig i säng, dålig stil att bara tänka på sex hela tiden 🙁
Men... hmm.. vi kan väl kela lite också...
Aja, nu ska vi inte ramla av tråden topic mer... 😛
June 20, 2002
Klar med Komvux efter hösten.
Sen blir det troligen Spanien ett halvår för att lära sig lite språk, och efter det Universitet för att läsa sig lite Pol Mag som planen ser ut nu.
Om jag inte fastnar utomlands med jobb på något hak så blir det iallafall någon akademisk utbildning.
October 7, 2002
Hugge wrote: Målet är att ta civilingenjörsexamen i Robotik alternativt Elektronik/mekatronik. Har även som mål att ta CCNA/CCNP/CCIE-certifikat
Vad jag vet så finns det ingen civilingenjörsexamen som heter "Robotik", bara några högskoleingenjörsexamen. Det närmsta är det jag läser - Z på Chalmers, "Automation och Mekatronik". Det är förvisso ett mycket bra val! 🙂
June 23, 2002
Är antagligen utbildad elektriker när jag går ut nästa år. Bra att ha och man kan tjäna pengar direkt efter gymnasiet. Dock är mitt mål att starta en egen itfirma eller installatörfirma, och mitt mål ska jag verkerligen lyckas med. Viljan och motivationen är stark så tror mycket väl jag kan lyckas. Hur som helst ska jag inte plugga vidare, inte planerat det hur som helst. Så valet är gymnasium, dvs utbildad elektriker.
2 Guest(s)