February 17, 2004
AnonymousKiller wrote: Ser inget fel med det här? Visst kanske lite äckligt men inget omoraliskt. Borde vara lagligt. Skadas ni av att de har sex?
OK men då har du inget emot pedofilism, misshandel, mord, våldtäkt, barnporr etc. Du lär ju inte skadas eller påverkas av detta, alltså borde det vara tillåtet enligt dig. Som du nämde så behöver du inte följa media alls och då påverkas du heller inte av det. Du anser då att allt detta borde vara lagligt. Då går vi ju mot Anarki i samhället.
Förstår inte riktigt ditt resonemang, var tar det stopp? :roll:.
/Dani
August 11, 2005
Dani wrote: [quote=AnonymousKiller]Ser inget fel med det här? Visst kanske lite äckligt men inget omoraliskt. Borde vara lagligt. Skadas ni av att de har sex?
OK men då har du inget emot pedofilism, misshandel, mord, våldtäkt, barnporr etc. Du lär ju inte skadas eller påverkas av detta, alltså borde det vara tillåtet enligt dig. Som du nämde så behöver du inte följa media alls och då påverkas du heller inte av det. Du anser då att allt detta borde vara lagligt. Då går vi ju mot Anarki i samhället.
/Dani
Förstår inte ditt resonemang heller, jag tycker också att det är vidrigt men att jämföra det med pedofili och mord är att ta i överkant.
August 7, 2001
MoparPower wrote: [quote=dree][quote=MoparPower][quote=dree][quote=MoparPower]Hahaha, det är fan humor.
Det tycker nog inte hästen.
Hur fan vet du det?
Ok vi gör så här.
Vi ställer dig i en box utan byxor.
Och låter välbetalade "vallfärdare" besöka dig?
Hur välbetalande?
Det spelar ingen roll hur välbetalande dom är.
Enda delen av kakan du får är mat.
October 31, 2003
dree wrote: [quote=MoparPower][quote=dree][quote=MoparPower][quote=dree][quote=MoparPower]Hahaha, det är fan humor.
Det tycker nog inte hästen.
Hur fan vet du det?
Ok vi gör så här.
Vi ställer dig i en box utan byxor.
Och låter välbetalade "vallfärdare" besöka dig?
Hur välbetalande?
Det spelar ingen roll hur välbetalande dom är.
Enda delen av kakan du får är mat.
Gott
August 15, 2005
Dani wrote: [quote=AnonymousKiller]Ser inget fel med det här? Visst kanske lite äckligt men inget omoraliskt. Borde vara lagligt. Skadas ni av att de har sex?
/Dani
Om personer vill ha sex med varandra så visst, det är ok. Men om det är emot någons vilja så skall det inte vara lagligt. Misshandel, mord och våldtäkt anser jag inte ska vara lagligt.
Om djuren inte betalar skatt så har de ingen äganderätt. Inte sant? Alltså ska de inte har några rättigheter alls då jag ser äganderätten som den enda rätten.
August 15, 2005
ilg@dd wrote: [quote=AnonymousKiller]Jag ser inget fel då djur inte betalar någon skatt. 😉 Så människan kan få göra vad de vill mot djuren så länge de inte betalar skatt om nu inte någon äger djuren. Om de äger djuren så får de som vill ha sex med djuret tala med ägaren.
"Jag mår dåligt av att läsa det, så ja jag påverkas negativt av det."
Läs inte då.Och ja, jag tycker det borde vara lagligt att sälja/köpa sex.
:)R
Du är inte på riktigt va?
🙄
Jag är inte en bot, jag är en väldigt, väldigt vacker tjej. 😉
AnonymousKiller wrote: [quote=ilg@dd][quote=AnonymousKiller]Jag ser inget fel då djur inte betalar någon skatt. 😉 Så människan kan få göra vad de vill mot djuren så länge de inte betalar skatt om nu inte någon äger djuren. Om de äger djuren så får de som vill ha sex med djuret tala med ägaren.
"Jag mår dåligt av att läsa det, så ja jag påverkas negativt av det."
Läs inte då.Och ja, jag tycker det borde vara lagligt att sälja/köpa sex.
:)R
Du är inte på riktigt va?
🙄
Jag är inte en bot, jag är en väldigt, väldigt vacker tjej. 😉
http://sv.wikipedia.org/wiki/Nattv%C3%A4ktarstat
Visst visst, och VP vann riksdagsvalet..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 17, 2004
AnonymousKiller wrote: Men om det är emot någons vilja så skall det inte vara lagligt. Misshandel, mord och våldtäkt anser jag inte ska vara lagligt.
Problemet är att du vet inte om det är emot djurens vilja, vi kan bara förutsätta att de inte vill det. Det är ju som att jämföra ett litet barn med ett djur. De har ju ungefär samma möjligheter att försvara sig. Så länge du inte känner till djurens beteende kan du inte uttala dig.
AnonymousKiller wrote:
Om djuren inte betalar skatt så har de ingen äganderätt. Inte sant? Alltså ska de inte har några rättigheter alls då jag ser äganderätten som den enda rätten.
hmm om du inte vet kan jag upplysa dig om att de inte kan betala skatt, de är djur och kan inte jämföras med människor. Vi är i beroende av djuren, och de är i beroende av oss. Ett samspel mellan arter som måste fungera. Det gör det INTE om vi utnyttjar djuren sexuellt.
/Dani
January 12, 2004
AnonymousKiller wrote: "hmm om du inte vet kan jag upplysa dig om att de inte kan betala skatt, de är djur och kan inte jämföras med människor."
Exakt, de kan inte skyddas av polisen då.
så om tex du inte betalar skatt, är det då fritt fram att göra vad man vill med dig då?
August 15, 2005
obelix wrote: [quote=AnonymousKiller]"hmm om du inte vet kan jag upplysa dig om att de inte kan betala skatt, de är djur och kan inte jämföras med människor."
så om tex du inte betalar skatt, är det då fritt fram att göra vad man vill med dig då?
Ja, eftersom då har jag inte min äganderätt stärkt av polisen. Dock är det inte moraliskt rätt.
April 10, 2003
AnonymousKiller wrote: [quote=obelix][quote=AnonymousKiller]"hmm om du inte vet kan jag upplysa dig om att de inte kan betala skatt, de är djur och kan inte jämföras med människor."
Ja, eftersom då har jag inte min äganderätt stärkt av polisen. Dock är det inte moraliskt rätt.
http://www.marknadskraften.com/artiklar/djur.shtml
Och vad är det som gör det "moraliskt" rätt med djur?
1 Guest(s)