Vad i he......|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vad i he......
CTH
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 476
sp_UserOfflineSmall Offline
738202
October 4, 2004 - 12:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Nån som vill starta en förening MMTM "Mer makt till män" =)
Bara för att reta vänsterpartiet.

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
738205
October 4, 2004 - 12:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Hon kan seriöst inte mena allvar, hon förtjänar att dö isf... En utdragen lång plågsam död med hjälp av vietnamesisk bambuskottstortyr...

Tack för att trådskaparen förstörde min dag totalt...

http://WWW.ANTIFEMINIST.NU

spazz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1101
738217
October 4, 2004 - 1:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag förstår inte riktigt varför man förtjänar att dö bara för att man kommer med ett idiotiskt förslag. Jag tror de flesta är överrens om att Schyman är ute ur leken för längesedan så jag tycker man gör bäst i att ignorera det här förslaget. Såvida man inte tycker det är bra såklart. 😉

ELIS
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 513
738232
October 4, 2004 - 1:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Altså de är galna, de kan väl inte ta det på allvar?

CoLiC
Member
Medlem
738241
October 4, 2004 - 1:31 pm
sp_Permalink sp_Print

sPaZz wrote: Jag förstår inte riktigt varför man förtjänar att dö bara för att man kommer med ett idiotiskt förslag. Jag tror de flesta är överrens om att Schyman är ute ur leken för längesedan så jag tycker man gör bäst i att ignorera det här förslaget. Såvida man inte tycker det är bra såklart. 😉

Jag kan sänka mig till livstids psykvård där hon en gång om dagen hängs upp i tvångströja mitt i stockholm med texten "Feminist? Javisst!" på en flagga hårt knuten runt hennes hals.

EDIT: Med den här i röven

nivaman
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1496
738256
October 4, 2004 - 1:45 pm
sp_Permalink sp_Print

läs...
http://www.dagensps.se/artikel.....cleID=5335
en ironisk kolumn om straffskatter

Garfzez
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 779
738257
October 4, 2004 - 1:46 pm
sp_Permalink sp_Print

ELIS wrote: Altså de är galna, de kan väl inte ta det på allvar?

Då må vara galna.. Men de är galna samtidigt som de sitter på en maktposition.. och det gör mig rädd.
Min enda tröst i allt detta är min tro att de iom denna motion grävde sin egen grav när det gäller fortsatt politisk karriär.

Lightém up folks.. cause we´re goin down..

CoLiC
Member
Medlem
738263
October 4, 2004 - 1:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Håller med Garfez, hon grävde sin egen grav nu, tar inte så lång tid innan en arg mob av svenska män knuffar i henne.

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
738273
October 4, 2004 - 2:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: vadå kollektiv bestraffning?

Tänkte precis samma när jag läste.

"Kollektivt ansvar"

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
738276
October 4, 2004 - 2:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Lugn i stormen här. 🙂

Att hoppa på enbart Gudrun är rent penibelt, för att ett sådant här förslag ska offentligöras så krävs det en bredare förankring bland övriga partimedlemmar. Så det är enbart V som ska klankas ner på.

Och ja...förslaget är helt åt skogen.
När jag läste om detta på Text-TV så höjde jag rätt så rejält på ögonbrynen men började sedan att skratta. Hela detta förslag hade passat bättre som en aprilskämt. 🙂

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
738277
October 4, 2004 - 2:14 pm
sp_Permalink sp_Print

män betalar ju redan mer skatt, med tanke på de extremt höga löner vi har.
det borde väl hon om någon veta.

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
738318
October 4, 2004 - 3:10 pm
sp_Permalink sp_Print

whak wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....42,00.html

Inför dom det kan jag lika gärna skaffa mig en fru och spöa skiten ur henne för jag har ju endå betalat för det.

Feministjävlar.

skriv en topic som förklarar innehållet i din tråd istället för dina tankar, på så sätt så slipper jag klicka på tråden för att få reda på vad den handlar om.

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
738325
October 4, 2004 - 3:18 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: Lugn i stormen här. 🙂

Att hoppa på enbart Gudrun är rent penibelt, för att ett sådant här förslag ska offentligöras så krävs det en bredare förankring bland övriga partimedlemmar. Så det är enbart V som ska klankas ner på.

Och ja...förslaget är helt åt skogen.
När jag läste om detta på Text-TV så höjde jag rätt så rejält på ögonbrynen men började sedan att skratta. Hela detta förslag hade passat bättre som en aprilskämt. 🙂

sant, ibland känns det dock somom feminismen går till överdrift.

tian
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 96
738326
October 4, 2004 - 3:20 pm
sp_Permalink sp_Print

kan vi inte höjaskatten lite till då och kompensera för att män har oftast högrelöner än kvinnor. eller kanske lite skatteökning på alla ungdommar eftersom det sker så många ungdomsrån osv... jävligt idiotiskt att resonera sådär.. Gör mig till härskare istället så kommer jag att göra er till mina slavar och tvinga er att döda varandra och tjäna mig livet ut! låter väl som en bra deal? =)

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
738342
October 4, 2004 - 3:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Konstigt nog så är det ju så att ganska många män redan nu är lite inne på Gudruns linje. Det är nämligen så att en majoritet av männen i Sverige är för höga straff för våldsverkare. Men då kommer vi ju till problemet. Gudrun och vänstern har avvecklat hela rättsapparaten i det här landet. De snyftas ju nästan dagligen om hur synd det är om de stackars kriminella. Dåren Borgström satt på morgon-TV häromdagen och sade att det inte alls var konstigt att det hade varit så mycket rymningar från fängelserna på sista tiden.
-"Förhållandena är helt olidliga. Ingen vill vara där en minut mer än nödvändigt".
Jag måste säga att jag skrattade hela vägen till jobbet. Tror verkligen fåntratten att det är meningen att man skall gilla sin fängelsevistelse? Iofs så verkar det t.ex. finnas vissa element som har insett det fina i att sitta på svenskt tukthus. Man har TV, video, bra mat och permissioner. Utöver det kan man skicka pengar nog för att föda hela sin familj. Det är verkligen bra jobbat Gudrun...

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
738377
October 4, 2004 - 4:02 pm
sp_Permalink sp_Print

nivaman wrote: läs...
http://www.dagensps.se/artikel.....cleID=5335
en ironisk kolumn om straffskatter

Kommentarerna där är bara så jävla bra :bgrin:

Kvinnor skall isåfall stå för en stor av mäns kostnader i samband med könssjukdomar. Det är bara kvinnor som smittat mig

Eftersom det trots allt är kvinnor som uppfostrat dessa mans-svin så måste det naturligtvis tas ut en GRUNDAVGIFT där oxå !!

Problemet med misshandlade kvinnor är naturligtvis som Gudrun genialiskt visar med att göra det lite dyrare - det har varit för billigt att slå kvinnor --> för stor efterfrågan...Skulle jag vakna med Gudrun så skulle det bli den ända kvinnan jag slog - skattefritt.

Spännande att man gör kvinnomisshandel till en kostnadsfråga.
Hur mycket får man slå för en hundring extra ?

[Image Can Not Be Found]

Därefter; Kommentarer överflödiga...

Pim_
Member
Medlem
Forum Posts: 3947
738421
October 4, 2004 - 4:35 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: Konstigt nog så är det ju så att ganska många män redan nu är lite inne på Gudruns linje. Det är nämligen så att en majoritet av männen i Sverige är för höga straff för våldsverkare. Men då kommer vi ju till problemet. Gudrun och vänstern har avvecklat hela rättsapparaten i det här landet. De snyftas ju nästan dagligen om hur synd det är om de stackars kriminella. Dåren Borgström satt på morgon-TV häromdagen och sade att det inte alls var konstigt att det hade varit så mycket rymningar från fängelserna på sista tiden.
-"Förhållandena är helt olidliga. Ingen vill vara där en minut mer än nödvändigt".
Jag måste säga att jag skrattade hela vägen till jobbet. Tror verkligen fåntratten att det är meningen att man skall gilla sin fängelsevistelse? Iofs så verkar det t.ex. finnas vissa element som har insett det fina i att sitta på svenskt tukthus. Man har TV, video, bra mat och permissioner. Utöver det kan man skicka pengar nog för att föda hela sin familj. Det är verkligen bra jobbat Gudrun...

Bra ordval.

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
738432
October 4, 2004 - 4:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Seriöst så är det långt fler män som misshandlar kvinnor än tvärt om. Men se till att det det blir värre straff för misshandel istället vet ja! mer man måste betala å så!...

sen ska vi väll ta upp det om att män inte kan bli våldtagna av kvinnor om vi nu ska jämna ut könen så mycket! Om en man/kille antastar en tjej ganska groft så är det våldtäckt, tvärtom så är det i nästan alla fall inte våldtäckt!

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
738433
October 4, 2004 - 4:43 pm
sp_Permalink sp_Print

hahahaha Vesslan :p

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
738454
October 4, 2004 - 4:56 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote:
Citat:
Kvinnor skall isåfall stå för en stor av mäns kostnader i samband med könssjukdomar. Det är bara kvinnor som smittat mig

Citat:
Eftersom det trots allt är kvinnor som uppfostrat dessa mans-svin så måste det naturligtvis tas ut en GRUNDAVGIFT där oxå !!

Citat:
Problemet med misshandlade kvinnor är naturligtvis som Gudrun genialiskt visar med att göra det lite dyrare - det har varit för billigt att slå kvinnor --> för stor efterfrågan...Skulle jag vakna med Gudrun så skulle det bli den ända kvinnan jag slog - skattefritt.

Citat:
Spännande att man gör kvinnomisshandel till en kostnadsfråga.
Hur mycket får man slå för en hundring extra ?

Ironi som bäst (nästan pim_ nivå) 😛

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 153
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL