January 17, 2002
Hon kan seriöst inte mena allvar, hon förtjänar att dö isf... En utdragen lång plågsam död med hjälp av vietnamesisk bambuskottstortyr...
Tack för att trådskaparen förstörde min dag totalt...
March 15, 2002
Jag förstår inte riktigt varför man förtjänar att dö bara för att man kommer med ett idiotiskt förslag. Jag tror de flesta är överrens om att Schyman är ute ur leken för längesedan så jag tycker man gör bäst i att ignorera det här förslaget. Såvida man inte tycker det är bra såklart. 😉
January 17, 2002
sPaZz wrote: Jag förstår inte riktigt varför man förtjänar att dö bara för att man kommer med ett idiotiskt förslag. Jag tror de flesta är överrens om att Schyman är ute ur leken för längesedan så jag tycker man gör bäst i att ignorera det här förslaget. Såvida man inte tycker det är bra såklart. 😉
Jag kan sänka mig till livstids psykvård där hon en gång om dagen hängs upp i tvångströja mitt i stockholm med texten "Feminist? Javisst!" på en flagga hårt knuten runt hennes hals.
EDIT: Med den här i röven
March 1, 2003
läs...
http://www.dagensps.se/artikel.....cleID=5335
en ironisk kolumn om straffskatter
August 21, 2001
ELIS wrote: Altså de är galna, de kan väl inte ta det på allvar?
Då må vara galna.. Men de är galna samtidigt som de sitter på en maktposition.. och det gör mig rädd.
Min enda tröst i allt detta är min tro att de iom denna motion grävde sin egen grav när det gäller fortsatt politisk karriär.
Lightém up folks.. cause we´re goin down..
September 12, 2001
Lugn i stormen här. 🙂
Att hoppa på enbart Gudrun är rent penibelt, för att ett sådant här förslag ska offentligöras så krävs det en bredare förankring bland övriga partimedlemmar. Så det är enbart V som ska klankas ner på.
Och ja...förslaget är helt åt skogen.
När jag läste om detta på Text-TV så höjde jag rätt så rejält på ögonbrynen men började sedan att skratta. Hela detta förslag hade passat bättre som en aprilskämt. 🙂
June 28, 2001
whak wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....42,00.html
Inför dom det kan jag lika gärna skaffa mig en fru och spöa skiten ur henne för jag har ju endå betalat för det.
Feministjävlar.
skriv en topic som förklarar innehållet i din tråd istället för dina tankar, på så sätt så slipper jag klicka på tråden för att få reda på vad den handlar om.
May 17, 2002
skiroy wrote: Lugn i stormen här. 🙂
Att hoppa på enbart Gudrun är rent penibelt, för att ett sådant här förslag ska offentligöras så krävs det en bredare förankring bland övriga partimedlemmar. Så det är enbart V som ska klankas ner på.
Och ja...förslaget är helt åt skogen.
När jag läste om detta på Text-TV så höjde jag rätt så rejält på ögonbrynen men började sedan att skratta. Hela detta förslag hade passat bättre som en aprilskämt. 🙂
sant, ibland känns det dock somom feminismen går till överdrift.
October 18, 2002
kan vi inte höjaskatten lite till då och kompensera för att män har oftast högrelöner än kvinnor. eller kanske lite skatteökning på alla ungdommar eftersom det sker så många ungdomsrån osv... jävligt idiotiskt att resonera sådär.. Gör mig till härskare istället så kommer jag att göra er till mina slavar och tvinga er att döda varandra och tjäna mig livet ut! låter väl som en bra deal? =)
March 11, 2003
Konstigt nog så är det ju så att ganska många män redan nu är lite inne på Gudruns linje. Det är nämligen så att en majoritet av männen i Sverige är för höga straff för våldsverkare. Men då kommer vi ju till problemet. Gudrun och vänstern har avvecklat hela rättsapparaten i det här landet. De snyftas ju nästan dagligen om hur synd det är om de stackars kriminella. Dåren Borgström satt på morgon-TV häromdagen och sade att det inte alls var konstigt att det hade varit så mycket rymningar från fängelserna på sista tiden.
-"Förhållandena är helt olidliga. Ingen vill vara där en minut mer än nödvändigt".
Jag måste säga att jag skrattade hela vägen till jobbet. Tror verkligen fåntratten att det är meningen att man skall gilla sin fängelsevistelse? Iofs så verkar det t.ex. finnas vissa element som har insett det fina i att sitta på svenskt tukthus. Man har TV, video, bra mat och permissioner. Utöver det kan man skicka pengar nog för att föda hela sin familj. Det är verkligen bra jobbat Gudrun...
January 28, 2003
nivaman wrote: läs...
http://www.dagensps.se/artikel.....cleID=5335
en ironisk kolumn om straffskatter
Kommentarerna där är bara så jävla bra :bgrin:
Kvinnor skall isåfall stå för en stor av mäns kostnader i samband med könssjukdomar. Det är bara kvinnor som smittat mig
Eftersom det trots allt är kvinnor som uppfostrat dessa mans-svin så måste det naturligtvis tas ut en GRUNDAVGIFT där oxå !!
Problemet med misshandlade kvinnor är naturligtvis som Gudrun genialiskt visar med att göra det lite dyrare - det har varit för billigt att slå kvinnor --> för stor efterfrågan...Skulle jag vakna med Gudrun så skulle det bli den ända kvinnan jag slog - skattefritt.
Spännande att man gör kvinnomisshandel till en kostnadsfråga.
Hur mycket får man slå för en hundring extra ?
[Image Can Not Be Found]
Därefter; Kommentarer överflödiga...
March 20, 2003
denstore wrote: Konstigt nog så är det ju så att ganska många män redan nu är lite inne på Gudruns linje. Det är nämligen så att en majoritet av männen i Sverige är för höga straff för våldsverkare. Men då kommer vi ju till problemet. Gudrun och vänstern har avvecklat hela rättsapparaten i det här landet. De snyftas ju nästan dagligen om hur synd det är om de stackars kriminella. Dåren Borgström satt på morgon-TV häromdagen och sade att det inte alls var konstigt att det hade varit så mycket rymningar från fängelserna på sista tiden.
-"Förhållandena är helt olidliga. Ingen vill vara där en minut mer än nödvändigt".
Jag måste säga att jag skrattade hela vägen till jobbet. Tror verkligen fåntratten att det är meningen att man skall gilla sin fängelsevistelse? Iofs så verkar det t.ex. finnas vissa element som har insett det fina i att sitta på svenskt tukthus. Man har TV, video, bra mat och permissioner. Utöver det kan man skicka pengar nog för att föda hela sin familj. Det är verkligen bra jobbat Gudrun...
Bra ordval.
May 17, 2004
Seriöst så är det långt fler män som misshandlar kvinnor än tvärt om. Men se till att det det blir värre straff för misshandel istället vet ja! mer man måste betala å så!...
sen ska vi väll ta upp det om att män inte kan bli våldtagna av kvinnor om vi nu ska jämna ut könen så mycket! Om en man/kille antastar en tjej ganska groft så är det våldtäckt, tvärtom så är det i nästan alla fall inte våldtäckt!
July 27, 2002
MrWeizel wrote:
Citat:
Kvinnor skall isåfall stå för en stor av mäns kostnader i samband med könssjukdomar. Det är bara kvinnor som smittat migCitat:
Eftersom det trots allt är kvinnor som uppfostrat dessa mans-svin så måste det naturligtvis tas ut en GRUNDAVGIFT där oxå !!Citat:
Problemet med misshandlade kvinnor är naturligtvis som Gudrun genialiskt visar med att göra det lite dyrare - det har varit för billigt att slå kvinnor --> för stor efterfrågan...Skulle jag vakna med Gudrun så skulle det bli den ända kvinnan jag slog - skattefritt.Citat:
Spännande att man gör kvinnomisshandel till en kostnadsfråga.
Hur mycket får man slå för en hundring extra ?
Ironi som bäst (nästan pim_ nivå) 😛
2 Guest(s)