March 5, 2002
Far: Äkta arbetarklass! Jobbar på Skandia Transport, men de verkar lägga ner nu i Halmstad kanske så vetifan vad som händer sen *uppriktigt rädd *
Moder: Jobbar på ett hem för gamla människor, tar hand om dem osv.. Hon jobbar oftast >60h i veckan, allt för att kunna ha råd med oss barnen.. Mer lön åt kommunalfolket!!! 👿
Jag: Student, försöker så gott jag kan.. Nästan iaf..
Arbetarklassfamilj.. Kanske därför man ser ner på rikebarn..
January 4, 2001
Fackamato wrote: Arbetarklassfamilj.. Kanske därför man ser ner på rikebarn..
Bara för att ens föräldrar har gott om pengar betyder det inte att man får allting man pekar på. Är så trött på människor som tror att alla som har föräldrar med pengar är bortskämda och får precis som dom vill... suck
February 21, 2003
Coore wrote: [quote=Fackamato]Arbetarklassfamilj.. Kanske därför man ser ner på rikebarn..
Bara för att ens föräldrar har gott om pengar betyder det inte att man får allting man pekar på. Är så trött på människor som tror att alla som har föräldrar med pengar är bortskämda och får precis som dom vill... suck
Nä, men man ogillar faktiskt dryga rikemansungar mer än dryga arbetarklassbarn.
May 22, 2001
January 28, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=Coore][quote=Fackamato]Arbetarklassfamilj.. Kanske därför man ser ner på rikebarn..
nee, dom rika har ju större potential att vara givande som vänner fast dom är dryga
håller med Coore... har kompisar med "rika" föräldrar å dom får fan inte ett dugg mer än mina andra kompisar med normalinkomsttagarföräldrar, snarare tvärtom
August 20, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Coore][quote=Fackamato]Arbetarklassfamilj.. Kanske därför man ser ner på rikebarn..
nee, dom rika har ju större potential att vara givande som vänner fast dom är dryga
håller med Coore... har kompisar med "rika" föräldrar å dom får fan inte ett dugg mer än mina andra kompisar med normalinkomsttagarföräldrar, snarare tvärtom
Så länge de är snälla så skiter jag i vilket...
1 Guest(s)