August 9, 2005
Kizo wrote: [quote=Darakir][quote=Kizo]Andra året på Dataspelsutveckling - Design på Högskolan i Skövde.
Har du haft Daniel Pargman som föreläsare?
Usch ja... Men han har slutat nu. Pluggar du också på HS? I så fall, vad?
Jag hade honom när jag pluggade på KTH, bland annat som handledare till mitt exjobb. Tyckte han var rätt rolig!
February 12, 2003
På doktors ordination och Hagiz vilja bumpar jag upp den här tråden genom att stolt meddela att jag har åtminstone en provanställning på Levitech i stan. Vill ni se mig in action (och bidra till att jag faktiskt får lön) så får ni gärna droppa förbi, bara för att snacka skit om ni så vill.
Det roligaste var däremot att Swecross också jobbar där. Måste bara citera honom: "Jag trodde du var nån jävla surpuppa, men det visade visst sig att du var rätt trevlig". Så om någon är rädd för att jag är lika elak och butter som jag är här kan ni få se att jag faktiskt inte är det. Eller nåt, ville bara skriva lite. 🙂
January 7, 2006
Mean Machine wrote: [quote=hULt0]Just det, jag kanske borde ha sagt att jag började skolan igår 😉
Sommarskola eller bara jävligt pretto? 😛
Jag läser 3800 poäng 😉
Det betyder 8.00-16.30 varje dag förutom fredagar, inget höst- eller påsklov samt 6 veckor sommarlov. Men jag har riktigt bra lärare, väldigt bra program, restaurangmat och får betalt av skolan (den här månaden tror jag att det höjs från 1300 till 2000+studiebidrag) 🙂
October 22, 2002
Mean Machine wrote:
Det roligaste var däremot att Swecross också jobbar där. Måste bara citera honom: "Jag trodde du var nån j**la surpuppa, men det visade visst sig att du var rätt trevlig". Så om någon är rädd för att jag är lika elak och butter som jag är här kan ni få se att jag faktiskt inte är det. Eller nåt, ville bara skriva lite. 🙂
Hur mkt har du betalat honom för att säga sådär då? :bgrin:
January 4, 2001
Vaniljflickan wrote: När jag inte extraknäcker som strippa säljer jag nakenfoton till finniga joltcoladrickande tonåringar. Annars tuggar jag mest hubbabubba och filar naglarna med min universala nagelfil i glasfiber med livstids hållbarhet. Puss på er! *blink blink*
Nu blev jag ju så sugen på hubbabubba...
December 11, 2002
Tjaaa kränger väl bilar är vad jag gör huvudsakligen. Har dock rätt flexibelt jobb så det blir en del lackera bilar, laga bilar, reconda bilar. Sen blir det en och annan service av lite porsche. Dock är ju huvud sysslan kränga bilara :D.
Har även blivit en del motivlakering på senare tid, men detta är bara en liten extra inkomst som man tar sådär på sidan om ;p
August 22, 2001
Coore wrote: [quote=Vaniljflickan]När jag inte extraknäcker som strippa säljer jag nakenfoton till finniga joltcoladrickande tonåringar. Annars tuggar jag mest hubbabubba och filar naglarna med min universala nagelfil i glasfiber med livstids hållbarhet. Puss på er! *blink blink*
Nu blev jag ju så sugen på hubbabubba...
Vilken sort? Jag gillar de rosa, smakar typ smultron med socker på. Och det passar ju mig! 😀 *tingeling*
2 Guest(s)