Quarzi wrote: nä 😛 vill ha det själv (prylgalen) men vet inte vad jag ska med det till 😀
För tillfället har jag en massa småspel på den som man kan spela hos polare när man går dit. (har minnet på nyckelknippan)
Får ju plats en hel del porr i det..
Kasta småspelen och tanka det fullt med porr istället..
Så fort du ser ditt USB-Minne så kommer du att tänka på porr.
Enligt feministerna så tänker killar/män ständigt på porr, du vill väl inte göra feministerna besvikna, utifall du skulle glömma att tänka på porr??
:trans:
Hejja porr.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 14, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Quarzi]nä 😛 vill ha det själv (prylgalen) men vet inte vad jag ska med det till 😀
För tillfället har jag en massa småspel på den som man kan spela hos polare när man går dit. (har minnet på nyckelknippan)
Får ju plats en hel del porr i det..
Kasta småspelen och tanka det fullt med porr istället..
Så fort du ser ditt USB-Minne så kommer du att tänka på porr.
Enligt feministerna så tänker killar/män ständigt på porr, du vill väl inte göra feministerna besvikna, utifall du skulle glömma att tänka på porr??
:trans:
Hejja porr.
Behövs inget USB minne med porr på för att man kan tänka på det ändå, nu är det sommar och massa lättklädda tjejer ute och går 😉
2 Guest(s)