March 23, 2004
niro wrote: Precis; Musik, snacka med trevliga människor, se på någon film då och då (självklart någon köpt/hyrd DVD från affären). 8)
det är typ det jag gör nu, och har gjort ett tag nu.. det blir för jobbigt i längden, och nu har jag slut på filmer.
och sen har jag 0,25 mbits lina med allt vad det innebär 8)
ut i det soliga vädret kommer inte på frågan. Jag kanske är sjuk i huvet, men jag HATAR solen.. det kan få vara varmt, men solen ska hålla sig på avstånd.
February 1, 2002
Xuestor wrote: [quote=richardb]Jag kanske är sjuk i huvet, men jag HATAR solen.. det kan få vara varmt, men solen ska hålla sig på avstånd.
Samma här, jag verkar vara överkänslig för solljus eller nått, måste kisa max med ögonen när jag är ute. Men gärna varmt, dock inte überljust
solglasögon? 8)
October 7, 2002
http://www.gentoo.org/doc/en/g.....nstall.xml
Här har du väl i alla fall sysselsättning ett tag?
December 15, 2002
HuGGe wrote: Du kan alltid komma och snacka lite skit med oss i #nordichardware på Quakenet 8)
läsa om intressanta saker är annars en trevlig syssesättning, eller varför inte spela lite Bunguru WA som är ytterst beroendeframkallande
håller helt med dig, Bunguru Wa är ett skitkul spel 🙂 Btw har du nytt rekord än elle?
1 Guest(s)