May 9, 2001
Varför skulle det vara så intressant?
Själv är jag pollenallergiker så då kanske du vet vad jag tar för medicin varje vår.
Är även allergisk mot katter. På mer än bara ett sätt kan jag ju tillägga.
Några andra mediciner tar jag inte. Vitaminer anser jag inte vara någon medicin.
Jag tar dem inte heller. Någon huvudvärkstablett kanske man tar när man har ont i huvudet.
December 10, 2001
Json_81 wrote: 23, käkar voltaren och receptbelagda panodil.
Har gjort det i 4½ vecka sedan jag bröt nyckelbenet.
Fast nu e panodilen slut.
käka panodil så länge för ett brutet nyckelben? Kommer ihåg när jag volta med cykel och landade på en trotoarkant och bröt nyckelbenet.
2 alvedon på sjukhuset före dom skulle lägga på den där fula 8:an. Sen behövde man väl ingen mer medecin? Fast kan väl vara olika för olika personer.
November 22, 2001
NH|Mimer wrote:
käka panodil så länge för ett brutet nyckelben? Kommer ihåg när jag volta med cykel och landade på en trotoarkant och bröt nyckelbenet.
2 alvedon på sjukhuset före dom skulle lägga på den där fula 8:an. Sen behövde man väl ingen mer medecin? Fast kan väl vara olika för olika personer.
Har käkat dem lite då och då när det gjort ont.
Voltaren e något inflammationsdämpande, skulle visst vara bra.
Btw, jag gjorde exakt samma manöver som dig för att bryta det.
Hur lång tid tog det för dig innan det läkte?
August 8, 2003
Custos wrote: Käkar Ginseng varje dag... 😀
Om du inte är 60+ så är det rätt bortkastade pengar, inget yngre människor har någon som helst nytta av. Men jag vet ju inte hur gammal du är iofs 🙂
Jag käkar kosttilskott (kreatin ibland) samt proteinpulver.
Omega3 (bör man äta om man inte äter fet fisk flera ggr i veckan)
DMAE (också från fisk, förbättrar minnet rejält men jag får sömnbesvär om jag tar det för ofta).
MSM (också ett rätt viktigt tillskott som vi människor får för lite av.)
Äter även tillskott av B, C och E-vitamin. Men inget som jag tar speciellt superstrikt..
Alla som är lite intresserade av hälsa borde ju föresten se filmen "Super Size Me"! rätt intressant amerikansk dokumentär om en kille som bara lever på McDonalds-mat i en månad :cy:
November 22, 2001
NH|Mimer wrote: Kommer inte ihåg exakt. Det var 4 år sen nu. Men jag tror att jag började göra allt normalt igen efter 6 veckor eller nått. Bara att jag inte fick göra allt för tunga saker då.
Hur lång tid innan du kunde börja göra tunga grejer då?
Jag vill kunna börja gymma igen så snart som möjligt.
May 19, 2003
för mycket
panodilx2, movikol, adenosin 1000mlx 10styck i månaden, ketogan novun subjektan injektion 5ml x 5, losec mups x2 iv, nevrontin 3 x 3, katapresan 3ml x2, voltaren vb, neocait advanse ca 500gram x 2 per dag , zitadon, ztostatika 3 i månaden mm
hadde frikort på apoteket 3 januari
en månad med medesin kostar över 50k
lär käka mest medesin på forumet
4 Guest(s)