March 11, 2003
BarateaU wrote: [quote=Jingizu]evolutionen ger jag inte mycket för ; enligt forskare är hästar i direkt led (under ganska lång tid iofs) släkt med möss 😀
🙄 det är ju värkligen storleks mässigt likadana.
Nä, men de är ju gnaggare båda två. Hästarna är lite förvuxna bara....:)
March 19, 2003
denstore wrote: [quote=BarateaU][quote=Jingizu]evolutionen ger jag inte mycket för ; enligt forskare är hästar i direkt led (under ganska lång tid iofs) släkt med möss 😀
🙄 det är ju värkligen storleks mässigt likadana.
Nä, men de är ju gnaggare båda två. Hästarna är lite förvuxna bara....:)
heh aliens kom o hade jorden som en dump platts för plutonium så att allt blev knas 😀
July 8, 2003
DiDi wrote: Tror att först var alla tvåkönade vilket ju betyder att de kan para sig med sig själv... Sedan vet vi ju vad som händer med inavelbarn 😉
Vilket betyder att vi alla är lite kostiga? =)
Iofs, jag fick reda på att alla killar har den bästa ursäkten för att inte göra någon nytta:
"Jag är defekt."
Uppenbarligen krävs det någon sorts defekthet (som antagligen har med X och Y kromosomer att göra) för att man ska utvecklas till kille. Alla börjar utveckligen som tjej men sen går vi åt pipsvängen och vips, nu sitter vi här, klistrade framför datorerna. =)
October 27, 2001
Halvseriöst svar: Naturen har sin gång. Djur anpassas efter naturen. Ibland sker genetiska fel också. Det var alltså någon tidig pippi som kände för att få små fjuniga ungar instället för de gamla vanliga.
Oseriöst: Tuppen, hönan och ägget spawnades på jorden en dag för att sätta griller i människans hjärna.
September 7, 2003
Rätt svar är att hönan kom först ...
Väldigt förenklat är det så att det fanns ett djur, som en dag blev en höna och sedan la den ett ägg med en ny höna i!
altså: Däggdjur föder missfostrat däggdjur(höna), sedan när hönan växt upp och ska föda så ploppar där ut ett ägg. Hönan som sedan kommer ur ägget kommer i sin tur att föda ett ägg osv.
Nobelpriset nästa ? 😉
//Patrick
2 Guest(s)