July 11, 2002
xerxes wrote: Det är så att mina föräldrar åker till Kina på fredag. Finns det nåt kul man kan be dem köpa hem som är extra billigt i Kina?
Allt är billigt där, köp hem lass av elektronik.
Pirat kläder som håller hög kvalite, golfklubbor pirat (dock väldigt bra kvalite som jag har hört), jao vad finns det mer, köp hem lite kommunist propaganada kan vara kul o ha när regimen faller ihop.
Kinesiska kondomer oxå 😛
Massor av sake'.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 20, 2002
Sardaukar wrote: [quote=Sortima]Fyverkerier, kanske lite osmidigt på flyget. Videokameror eller en laptop med icke kinesiska tecken?
På tal om kinesiska datorer...hur fasen får de plats med alla tecken på ett tangentbord? 🙂
Man kombinerar enligt uttal eller utseende på tecknen.
Tror de har romerska alfabetet på sina tangentbord också, så en laptop behöver ju inte vara ett stort problem.
February 16, 2005
crazyankan wrote: Risbrännvin dricker gamla gubbar i Kina. Det smakar förskräckligt. Men kan vara lite roligt att prova på.
Maos lilla röda är en liten sak som man borde ha med sig hem.
Risbrännvin är gott! ialla fall de jag druckit ...ska drickas varmt.. dock smakar det inte så mycket sprit så varning för mega-fylla utfärdas
1 Guest(s)