November 26, 2002
Jag köper mkt sällan på ebay eller tradera. Däremot så brukar jag sälja en del på Tradera iom att folk har en tendens att betala väldigt bra. Senaste tiden har jag sålt en WD 120GB disk, en JEGO golfscorer, MS Flightsim 2002, 256 MB noname PC3200, Callaway MW 3. Allt till bra priser.
Datorprylar köper jag antingen nytt eller här på forumet. Begagnat priserna brukar ligga lägre här än på tradera/ebay/Blocket etc etc.
September 20, 2001
Jag köpte 1000 högintensiva LEDs för 250:- spänn där (inkl frakt på 170). Bästa köpet jag någonsin gjort.
Tradera använder jag däremot relativt flitigt, jag älskar Tradera. Har man bara lite tålamod, så kommer de sakerna man alltid velat ha upp på auktioner.
Jag har köpt hela FF-serien där, då det var något jag kände att jag var tvungen att äga. Jag har också köpt diverse PC-spel, till sådana priser som är humana.
Hittade också alla böcker i en Fantasy-serie, som slutade tryckas upp i fler exemplar för ett antal år sedan, och även alla gamla Herman Hedning album har jag fått tag på.
September 16, 2002
Pulchi wrote: har aldrig handlat från ebay :p brukar hålla mej till nya saker 😉 men nån gång ska väl vara den första 😀
Det finns nya saker på eBay också. Det finns som företag som håller sina affärer via eBay, det är såna jag använder. Inte begagnat av privarpersoner.
3 Guest(s)