September 17, 2003
Fick mitt nya grafikkort idag. Ett asus 9600xt och det luktade så himla gott när jag öppnade kartongen! 😀
Kände mej genast tvungen att skapa en tråd och höra med er om era erfarenheter.
Nu ska jag gå och lukta lite mer i min kartong men rada upp i vilken kartong ni senast kände denna underbara doft! 😀
August 19, 2001
megaman_b wrote: Fick mitt nya grafikkort idag. Ett asus 9600xt och det luktade så himla gott när jag öppnade kartongen! 😀
Nu ska jag gå och lukta lite mer i min kartong men rada upp i vilken kartong ni senast kände denna underbara doft! 😀
Varför köpte du ett asus för?
Annars så lucktar parkerings garage mycket gott.
September 17, 2003
JuLmUnD wrote: [quote=megaman_b]Fick mitt nya grafikkort idag. Ett asus 9600xt och det luktade så himla gott när jag öppnade kartongen! 😀
Varför köpte du ett asus för?
Annars så lucktar parkerings garage mycket gott.
för att det var ett bra kort?
instämmer helt med dej om doften iaf 😀
August 14, 2002
July 26, 2003
megaman_b wrote: Fick mitt nya grafikkort idag. Ett asus 9600xt och det luktade så himla gott när jag öppnade kartongen! 😀
Det är antiflammskyddsmedel och är faktiskt giftigt om man utsätts för det en längre tid. 🙂
April 10, 2001
megaman_b wrote: [quote=ManicBlue]Finns inget som slår doften utav en helt nyfödd baby. Hoppas att ni alla får uppleva de förr eller senare.
😮 luktar det gott? det var nåt nytt..
Japp de nyfödda luktar väldigt gott. Allrahellst doften från hår/huvud är mysig. Kan säga att fortfarande efter dryga 3månader så luktar Freja fortfarande sådär bebisgott 🙂 .. Skall nog gå o lukta lite på henne nu.
2 Guest(s)