December 15, 2002
Peter@20ghz wrote: [quote=megaman_b][quote=ManicBlue]Finns inget som slår doften utav en helt nyfödd baby. Hoppas att ni alla får uppleva de förr eller senare.
😮 luktar det gott? det var nåt nytt..
Japp de nyfödda luktar väldigt gott. Allrahellst doften från hår/huvud är mysig. Kan säga att fortfarande efter dryga 3månader så luktar Freja fortfarande sådär bebisgott 🙂 .. Skall nog gå o lukta lite på henne nu.
hehe min kusin heter Freja fint namn tycker jag 🙂
Ontopic: min skärm luktade ljuvligt flera veckor efter jag köpte den i somras 🙂
January 23, 2002
Jag är som Gueno, tycker nästan allt som har med bilar å göra luktar gott.
När jag var liten hände det att jag stod bakom bilar å sniffade avgaser bara för att det luktade gott. När pappa höll på med kemikalier, oftast till bilen, så hände det att jag sniffa i flaskorna/burkarna.
Älskade när vi parkerade i parkeringsgarage bara för att där luktade avgaser. Därför jag är som jag är. :bgrin:
Morsan var helt galen på mig för att jag gillade å lukta på allt som var onyttigt. 😀
Kommer ihåg i somras när jag köpte min Simons sportljuddämpare, den luktade ljuvligt när jag packa upp den.
Likaså päronens nya bil som levererades för några veckor sedan.
Det senaste inom data som jag tyckte lukta gott var mitt nya nätagg, lukta jättegott när jag packa upp det, speciellt strömkablarna som var inlindade i nåt avstörningsgrej.
Edit: Sniffa bebisar, hur weird låter inte det? 😕
March 10, 2002
DiDi wrote: [quote=Dehman][quote=DiDi]Mat luktar oftast gott... och nyvinter
Inte kokta grisfötter. :spy:
Skrev ju oftast...
OT: Nån annan som märkt att det kommer spya ur ögonen på den smileyn?
Jo i.o.f.s. men bakverk luktar mycket bättre i.s.f. 😉
Lade också märke till det där med smileyn, skumt. 😕
November 13, 2003
Dehman wrote: [quote=DiDi][quote=Dehman][quote=DiDi]Mat luktar oftast gott... och nyvinter
Inte kokta grisfötter. :spy:
Skrev ju oftast...
OT: Nån annan som märkt att det kommer spya ur ögonen på den smileyn?
Jo i.o.f.s. men bakverk luktar mycket bättre i.s.f. 😉
Lade också märke till det där med smileyn, skumt. 😕
Kanske är ögonvax?
Jag tycker nog inte att ens egna fjärtar lukat så gott ibland..
Men skinn i kläder/bil.
I löv the smell of gunpowder!
Bensin!
Min armhåla?
Nybakad Pizza med vitlök, kebabsås o annat smått o gott!! Ahh.. Finns det någe bättre?
1 Guest(s)