September 12, 2001
Gueno wrote: [quote=heimdal][quote=Gueno] Fi**a
*censur* kan lukta myyyyycket myyycket vidrigt.. så det e en vild chansning att ha med det på listan över godad ofter :bgrin:
Dom jag har luktat på har haft god doft. :trans:
Trodde aldrig att du fick komma så pass nära. 🙂
November 9, 2002
kisel brukar lukta mums... ett nytt grafikort, moderkort eller annan elektronikkomponent har en viss doft + att ett nytt grafikkort e ju aldrig fel
vanilj... som parfym gillar ja d inte alltid, fast en speciell tjej doftar så underbart när hon har vanilj på sig :heart:
choklad luktar (o smakar) mums
syren en varm vår-dag
September 12, 2001
Gueno wrote: [quote=skiroy]Trodde aldrig att du fick komma så pass nära. 🙂
Talar du av egen erfarenhet eller? :snurr:
Som sagt var så har ju jag Sofias muff att likta på. 😛
Ja.. Sofia ÄR min flickvän.
"muff" ?
Du tar väl inte din rattmuff för din flickvän samt gett rattmuffen ett namn?
Isåfall verkar du ligga illa till. 😀
February 21, 2003
Dehman wrote: [quote=Gueno][quote=heimdal][quote=Gueno] Fi**a
*censur* kan lukta myyyyycket myyycket vidrigt.. så det e en vild chansning att ha med det på listan över godad ofter :bgrin:
På dina barbara? 😀
Ja det luktar vulklim efter alla slitagelagningar :bgrin:
January 23, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Dehman][quote=Gueno][quote=heimdal][quote=Gueno] Fi**a
På dina barbara? 😀
Ja det luktar vulklim efter alla slitagelagningar :bgrin:
OT:
Det där med spysmileyn var ju en intressant sak.
Om det skulle vara ögonvax så har han ju seriösa problem så det är det nog inte. Vad är det då?
Jag skulle tro att han har varit på kurs hos Carl Einar Häckner och lärt sig pressa vatten å andra drycker genom tårkanalerna men helt enkelt tagit det ett steg längre och pressar spy genom tårkanalerna.
:spy:
September 7, 2003
Jag fattar inte vad ni babblar om !!
Jag har inget luktsinne, det har jag aldrig haft, jag föddes utan helt enkelt.
Jag saknar det inte heller, men jag vet ju itne hur nåt luktar ....
MEN jag är förbannat glad över att jag SLIPPER lukta på till exempel nylagd möpk eller en Kräckla 🙂
Tråkigt är dock att luktsalt ej fungerar heller 🙁 blir ju lite svårt att väcka mig på sjukhuset vilket kan leda till lite hemskare saker ....
Men jag står fortfarande fast vid att jag inte saknar mitt luktsinne, tror inte jag skulle vilja ha ett om det var möjligt.
Jag står när andra lämnar rummet !! 😀
September 17, 2003
.doedels wrote: Jag fattar inte vad ni babblar om !!
Jag saknar det inte heller, men jag vet ju itne hur nåt luktar ....MEN jag är förbannat glad över att jag SLIPPER lukta på till exempel nylagd möpk eller en Kräckla 🙂
Tråkigt är dock att luktsalt ej fungerar heller 🙁 blir ju lite svårt att väcka mig på sjukhuset vilket kan leda till lite hemskare saker ....Men jag står fortfarande fast vid att jag inte saknar mitt luktsinne, tror inte jag skulle vilja ha ett om det var möjligt.
jag undrar hur du luktar 🙂 nää.. men seriöst..har du inget luktsinne? fast iofs det är väl inte konstigare än att jag är hörselskadad men ändå.. aldrig hört om nån som saknar luktsinne innan..
February 1, 2002
.doedels wrote: Jag fattar inte vad ni babblar om !!
Jag saknar det inte heller, men jag vet ju itne hur nåt luktar ....MEN jag är förbannat glad över att jag SLIPPER lukta på till exempel nylagd möpk eller en Kräckla 🙂
Tråkigt är dock att luktsalt ej fungerar heller 🙁 blir ju lite svårt att väcka mig på sjukhuset vilket kan leda till lite hemskare saker ....Men jag står fortfarande fast vid att jag inte saknar mitt luktsinne, tror inte jag skulle vilja ha ett om det var möjligt.
Nedsatt smak då också?
2 Guest(s)