September 7, 2003
Ja det e faktiskt sant att jag inte har något luktsinne och att jag aldrig har haft det ...
MEn jag saknar det fortfarande inte !
JAg e faan "rejält" glad att jag inte har det, (undanflykt?) men det kan ju bero på att jag aldrig har haft det ... Men jag kan aldrig tänka mig att bensin luktar gott 😉
.... men jag har aldrig klagomål på att jag luktar illa 😀
September 7, 2003
Starscream wrote:
Nedsatt smak då också?
Ja eftersom en stor del av smaken skall bero på lukten så måste jag ha nedsatt smak, men dock vet jag vi ingen skillnad eftersom jag itne har något luktsinne att sakna.
Men testa att hålla för näsan när ni äter middag imorgon så kan ni känna skillnaden, för mig gör det ingen skillnad om jag håller för eller inte.
August 19, 2001
.doedels wrote: [quote=Starscream] Nedsatt smak då också?
Ja eftersom en stor del av smaken skall bero på lukten så måste jag ha nedsatt smak, men dock vet jag vi ingen skillnad eftersom jag itne har något luktsinne att sakna.
Men testa att hålla för näsan när ni äter middag imorgon så kan ni känna skillnaden, för mig gör det ingen skillnad om jag håller för eller inte.
Fan va jobbigt utan lucktsinne...
September 12, 2001
.doedels wrote: Jag fattar inte vad ni babblar om !!
Jag har inget luktsinne, det har jag aldrig haft, jag föddes utan helt enkelt.
Jag saknar det inte heller, men jag vet ju itne hur nåt luktar ....MEN jag är förbannat glad över att jag SLIPPER lukta på till exempel nylagd möpk eller en Kräckla 🙂
Tråkigt är dock att luktsalt ej fungerar heller 🙁 blir ju lite svårt att väcka mig på sjukhuset vilket kan leda till lite hemskare saker ....Men jag står fortfarande fast vid att jag inte saknar mitt luktsinne, tror inte jag skulle vilja ha ett om det var möjligt.
Jag står när andra lämnar rummet !! 😀
Du borde läsa en bok som heter "Parfymen" av Patrick Süskind...hur jäkla bra som helst men han är motsatsen till dej. 🙂
Ta boktipset på allvar...det är en väldigt bra bok.
Mkt speciell....
November 4, 2003
jaja....skit sköönt att vara hos mormor o morfar iaf skit fint där o de luktar gott liksom...smultron o vinbär o hallon o bensin osv... 😀 ... strutsar ochså hehe finns i närheten dom e skärry en försökte ta min mössa förut
EDIT: de där jag sa om "allt luktade gott" stämde nog inte hehe asså *Koskiten* luktar "INTE" gott iaf hehe :spy:
March 10, 2002
ViperBoyy wrote: jaja....skit sköönt att vara hos mormor o morfar iaf skit fint där o de luktar gott liksom...smultron o vinbär o hallon o bensin osv... 😀 ... strutsar ochså hehe finns i närheten dom e skärry en försökte ta min mössa förut
EDIT: de där jag sa om "allt luktade gott" stämde nog inte hehe asså *Koskiten* luktar "INTE" gott iaf hehe :spy:
Ja, smultron och hallon luktar gott. 😀 De som är i #Nordichardware förstår. 😀
September 17, 2003
.doedels wrote: [quote=Starscream] Nedsatt smak då också?
var du med och framställde big tasty åt mcdonalds? 😀 Åt den idag för första gången och den varken luktade eller smakade gott! och dom skryter om hur länge dom har utvecklat den 😕
kom på nåt annat som luktar gott också.. såna elmotorer i radiostyrda bilar! när man precis kört med dom 😀
January 23, 2002
megaman_b wrote: kom på nåt annat som luktar gott också.. såna elmotorer i radiostyrda bilar! när man precis kört med dom 😀
Då skulle du känna lukten från en lite större modelljärnväg i skala H0 i en mindre lokal när den har gått en timme eller mer.
Det luktar gott, nästan samma lukt fast mycket mer av den. 😀
February 21, 2003
skiroy wrote: [quote=Gueno][quote=Znoddaz][quote=Gueno]Mmm... så har det alltid varigt. :hrm:
Jag undrar verkligen vad det kan bero på? :bgrin:
Om jag bara visste. 👿
För att du på någon konstig vänster trots allt är uppskattad i forumet. 🙂
Så enkelt är det killen. 😀
Yupp, är väl så. Gueno är ju en av de NH-profiler som skulle få det att kännas mindre "NH" om han inte var här
T ex så märker man ju att Hauk är borta för tillfället 🙁 (förbannade fylleskrivare)
September 12, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=skiroy][quote=Gueno][quote=Znoddaz][quote=Gueno]Mmm... så har det alltid varigt. :hrm:
Jag undrar verkligen vad det kan bero på? :bgrin:
Om jag bara visste. 👿
För att du på någon konstig vänster trots allt är uppskattad i forumet. 🙂
Så enkelt är det killen. 😀
Yupp, är väl så. Gueno är ju en av de NH-profiler som skulle få det att kännas mindre "NH" om han inte var här
T ex så märker man ju att Hauk är borta för tillfället 🙁 (förbannade fylleskrivare)
Precis ogre...
Det skulle kännas konstigt om Gueno helt plötsligt skulle vara borta.
Därmed inte sagt att Gueno skulle få göra vad som helst i forumet....lita på mig.
Han skulle åka ut med baken först om han gjorde något rejält dumt.
Men som det är nu är Gueno vår lilla "mystomte" i forumet,speciellt i allmänt. 😀
3 Guest(s)