June 3, 2001
Dehman wrote: Någon som sett en bild på Gueno? Jag skulle vilja se hur han ser ut. =)
Här har du en idolbild din jevel. :bgrin:
August 20, 2001
Gueno wrote: [quote=Dehman]Någon som sett en bild på Gueno? Jag skulle vilja se hur han ser ut. =)
Har inte moderatorerna sagt till dig att det inte är tillåtet att posta skrämmsel-länkar... :bgrin:
March 10, 2002
Gueno wrote: [quote=Dehman]Någon som sett en bild på Gueno? Jag skulle vilja se hur han ser ut. =)
Du skrämde ju livet av mig. :bgrin: Nu vill vi ha en bild på din flickvän. 😀
January 23, 2002
Haha, den bilden måste jag har med mig på papper till Bilsport på Elmia till våren så jag kan leta upp dig å leka paparazzi åt NH 😛 😀
Du ska väl dit? 😮
June 30, 2003
Vi ska se...
Pokémonkort doftar ganska gott precis när man öppnat en ny pack. Håller inte på med det längre dock.
Men den allra bästa doften är ju helt klart Bruce Springsteen - The Rising Limited Edition. Fy *** va gott den lukta alltså!
För att hoppa till något som inte luktar fullt så gott - Allt för mycket parfym...
Mija: "Men det är inte så farligt..."
Alex: "Det sade de till judarna också."
March 10, 2002
Timmy wrote: Vi ska se...
Pokémonkort doftar ganska gott precis när man öppnat en ny pack. Håller inte på med det längre dock.
Men den allra bästa doften är ju helt klart Bruce Springsteen - The Rising Limited Edition. Fy *** va gott den lukta alltså!
För att hoppa till något som inte luktar fullt så gott - Allt för mycket parfym...
Hur gammal är du nu? :bgrin:
June 30, 2003
Dehman wrote: [quote=Timmy]Vi ska se...
Hur gammal är du nu? :bgrin:
16, fyller 17 i mars.
Mobba mig inte, jag sade ju att jag slutat...
May 23, 2002
Gueno wrote:
Fi**a
Ytterligare en sak som det är situationen som gör att det luktar gott. Tänk dig att du ligger magsjuk hemma nån dag, illamåendes som fan och nån kör upp två nykörda fingrar i nosen på dig... :spy:
Saker som luktar gott:
V8
Traktor
Tvåtakt
Flickors hår
Klorin
January 28, 2003
min flicka :heart:
särskilt på morgonen när man vaknar å kan ligga å sniffa på hennes hår..
annars:
nybil med läderklädsel
GARAGE
moppeavgaser, särskilt när den stått länge så dom e riktigt tjocka..
sen finns det massa saker till...
Sulan... tack för den målanade beskrivningen... du är inte frisk i huvet... :cy:
tror iofs inte man luktar nånting om man får dom uppkörda i näsan då det täpper till helt..
1 Guest(s)