September 11, 2001
TECHNO!!!!!!!!!!!!!!!
*christian*
-----------------------------
min burk:
ASUS P3B-F Moderkort
PIII 500@500
192 sdram (pc100)
4gb+40gb
Geforce deluxe 256 med 32 ddrram
July 21, 2001
On 2001-11-27 23:59, Doberman wrote:
Gillar ni Jungle/Drum n' Bass så ta o lyssna påCRYSTAL METHOD
speciellt plattan Tweekend
kan jag inte hålla med om! jag har hört kanske 10 låtar av Crystal Method (jag vet att det inte är mycket men) och ingen av de har varit Drum n Bass.. Drum n Bass sa du, ta en lyssning på Photek - Secret Stair part 1
f-n säger jag bara!
March 18, 2001
De som lysnar på tekno (den komersiella) är bara omusikaliska lättpåverkade innebögar!!!
Teckno och tranc är nog de mäst omusikaliska musik som finns , lägg på den tyngsta basen som finns , lägg på litte drumfill, om säj ett häftigt ord så är låten klar. sedan är det bara att trycka på ENTER.
August 22, 2001
On 2001-12-06 16:47, Lederick wrote:
De som lysnar på tekno (den komersiella) är bara omusikaliska lättpåverkade innebögar!!!Teckno och tranc är nog de mäst omusikaliska musik som finns , lägg på den tyngsta basen som finns , lägg på litte drumfill, om säj ett häftigt ord så är låten klar. sedan är det bara att trycka på ENTER.
Techno är iaf bra mycket bättre en hip-hop. Hip-hop är den mest enformiga o mest orytmiska musik jag vet måt illa av att lyssna på sånt.
July 21, 2001
Techno är iaf bra mycket bättre en hip-hop. Hip-hop är den mest enformiga o mest orytmiska musik jag vet måt illa av att lyssna på sånt.
"bättre än EN hiphop"???
Jaja, skit samma.. Du tycker alltså att det är enformigt? Har du lyssnat på texterna? Nej jag trodde inte det. Orytmisk? Lilla gubben du vet inte vad du pratar om.
Om det är någon musikstil som är enformig är det ju helt klart trance. Ta bara som exempel Blades låt. Alla vet vilken jag menar. 10 minuters skit! Det är bra kanske i 2 minuter men den är ju likadan! Så är det ju med nära all trance..
April 2, 2001
August 22, 2001
On 2001-12-06 22:20, Way2SloW wrote:
"bättre än EN hiphop"???
Jaja, skit samma.. Du tycker alltså att det är enformigt? Har du lyssnat på texterna? Nej jag trodde inte det. Orytmisk? Lilla gubben du vet inte vad du pratar om.
Om det är någon musikstil som är enformig är det ju helt klart trance. Ta bara som exempel Blades låt. Alla vet vilken jag menar. 10 minuters skit! Det är bra kanske i 2 minuter men den är ju likadan! Så är det ju med nära all trance..
Men jag sa inte att trance va bra jag sa att det var "bättre" en hip-hop som jag nu hatar av hela mitt hjärta men det får stå för mej. (hip-hop är skräp)
July 16, 2001
On 2001-12-06 14:20, Susanna wrote:
Sonata Arctica
Helloween
Gamma Ray
Rammstein
Siebenbürgen
Vintersorg
Hammerfall
Ultima Thule
Är Siebenbürgen bra? Får ladda hem en Mp3a och se om det är värt att köpa ett album.. Nåt förslag på låt? Annars shyst musiksmak förutom dedär sista..
June 18, 2001
Klass 1.
Simon & Garfunkel
Mendelssohn
Vivaldi
Johan de Meij
Basil Poledouris
Bo Hansson
etc.
Klass 2.
Deep Purple
Judas Priest
Rick Wakeman
Beatles
Paganini
Vangelis
etc.
Det finns verkligen ingen här som har samma musiksmak som jag.
[ Detta Inlägg ändrades av: Jerry den 2001-12-07 14:14 ]
May 28, 2001
October 21, 2001
On 2001-11-25 22:04, FelixSwensson wrote:
Ja älskar rockklassiker.Led Zeppelin, CCR, Queen, Rolling Stones, Jimi Hendrix, Deep Purple m.m
Det absolut värsta jag vet är techno och trance!!! Fyfan vad det är dåligt!
håller me dej fullständigt om de första, men inte om de där me techno å trance...
August 22, 2001
On 2001-12-07 13:12, frallz wrote:
On 2001-12-06 14:20, Susanna wrote:
Sonata Arctica
Helloween
Gamma Ray
Rammstein
Siebenbürgen
Vintersorg
Hammerfall
Ultima ThuleÄr Siebenbürgen bra? Får ladda hem en Mp3a och se om det är värt att köpa ett album.. Nåt förslag på låt? Annars shyst musiksmak förutom dedär sista..
Det är inget fel på Ultima Thule! dom e bra.
1 Guest(s)