April 20, 2005
November 27, 2003
Vet inte hur mycket jag tar i bänkpress, men Coore iaf 😉
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Kan vi inte ta en tilläggs fråga på bröstmusklerna/triceps? 🙂
Hur många riktiga armhävningar gör ni tills de tar stopp? (med armbågarna lite utåt, händerna 1 handlängd utanför axeln, med bara tårna i backen och totalt utan svankning, pannan i golvet upp till 1 cm från raka armbågar)
Det kan jag svara på iaf. 75+.
//Andreas
October 25, 2003
Bänkpress, max 40kg. Har inga muskler alls. Väger 65kg
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Kan vi inte ta en tilläggs fråga på bröstmusklerna/triceps? 🙂
Hur många riktiga armhävningar gör ni tills de tar stopp? (med armbågarna lite utåt, händerna 1 handlängd utanför axeln, med bara tårna i backen och totalt utan svankning, pannan i golvet upp till 1 cm från raka armbågar)
40st. Kanske 50, var ett tag sedan jag provade.
December 31, 2001
Mind wrote: uhm, jag gör runt 40 armhävningar oxå, gämförelse med Tindy som väger 10 kg mindre och tar mindre än häflten i bänkpress gämfört med mig.
Är armhävningar uthållighet mer än styrka ?
Klart det är de, testa ha en person på ryggen så ska du se att du säkerligen gör fler.
November 27, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Delph1] Det kan jag svara på iaf. 75+.
//Andreas
Inte illa! Jag gör ca 35 riktiga och även i det är jag svårslagen. Måste ha vekt folk på mitt gym. 😀
Take won do-tränarn jag hade förut tvingade oss göra 50 stycken efter varje pass och klarade man inte det fick man göra 20 till så efter ett tag var man rätt uthållig 🙂
//Andreas
October 28, 2004
1.86 lång
16 år
86 kilo tung, tränat gym 1 år.
Tar ca 90 3x6
Inte min "bästa" gren skyller ja väl på också hehe. Nån som vill utmana min kondis eller mage :)? 😛
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
1 Guest(s)