Mean Machine wrote: Och? 😉
6009MHz, för h*****e. Det var lätt höjdpunkten, om man nu missade Kinc's WR, som en annan gjorde.
Äsch då, vad är väl en shysst klockning jämfört med en jättemångaportars switch..
Bimbon med silicontuttarna var antagligen bara ett emballage/fraktskydd typ den där plasten med luftbubblor..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Ctrl wrote: Jaha.. den där plasten som man alltid roar sig med att klämma på. Nu förstår jag
vad hon gör på bilden :bgrin:
Japp, dessvärre var det bara 2 "bulor" i det paketet..
Men man kan ju inte klaga på det plastiga utseendet iaf..
Får en att tänka "jättebaby i tidig pubertet"
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
Fattar inte hur ni orkar med att kommentera en C-kändis med bubbelplast i fronten.
Skit i bruttan och koncentrera er istället på betydligt finare tjejer ni har i närheten som aldrig kommer att bli en "kändis" och garanterat betydligt smartare.
Finns många sådana får jag hoppas. Finns dock inga över åt mig. 😕 😀
skiroy wrote: Fattar inte hur ni orkar med att kommentera en C-kändis med bubbelplast i fronten.
Skit i bruttan och koncentrera er istället på betydligt finare tjejer ni har i närheten som aldrig kommer att bli en "kändis" och garanterat betydligt smartare.
Nu ska vi inte ge upp hoppet bara för att håret börjar ändra färg..
De "gråa tinningarnas charm" vet du..
February 12, 2003
skiroy wrote: Fattar inte hur ni orkar med att kommentera en C-kändis med bubbelplast i fronten.
Jag säger ju att klockningen var höjdpunkten! Men ingen lyssnar. 😉
September 12, 2001
Mean Machine wrote: [quote=skiroy]Fattar inte hur ni orkar med att kommentera en C-kändis med bubbelplast i fronten.
Jag säger ju att klockningen var höjdpunkten! Men ingen lyssnar. 😉
Precis!
Du talar dessvärre för döva öron när det gäller majoriteten i forumet men lustigt nog inte när det gäller mig själv som faktiskt råkar vara mer eller mindre döv. 😀
Vilken häääärlig ironi. 😉
Jekyll 3000 wrote: Sällan man ser en tråd med så många som ljuger i... hon är ful osv. Kan nästan lova att inte en käft här skulle neka om hon frågade...
Tjejen ser bra ut, det kan man inte ta ifrån henne.
Gillar man "småflicksansikten" så..
Det ska mera till än stora låtsaslökar för att få mej intresserad iaf..
Kanske med lite utstrålning och sensualism, med det kan tyvärr inte åstadkommas med silicon tror jag..Inte för att jag själv är att betrakta som något direkt catch, men iaf....
September 12, 2001
ilg@dd wrote: [quote=skiroy]Fattar inte hur ni orkar med att kommentera en C-kändis med bubbelplast i fronten.
Hmmm...charm har jag men dessvärre inte ett grått hårstrå.
Får väl se till att färga håret grått då om det kan fungera. 🙂
skiroy wrote: [quote=ilg@dd][quote=skiroy]Fattar inte hur ni orkar med att kommentera en C-kändis med bubbelplast i fronten.
Hmmm...charm har jag men dessvärre inte ett grått hårstrå.
Får väl se till att färga håret grått då om det kan fungera. 🙂
Ajdå, på en annan började det komma redan för 5-6år sedan..Beror kanske på X-et,, Jo, så är det nog, hon gav mej gråa hår minsann..
November 22, 2001
Jekyll 3000 wrote: Sällan man ser en tråd med så många som ljuger i... hon är ful osv. Kan nästan lova att inte en käft här skulle neka om hon frågade...
Njae, jag såg henne på tv när hon inte var sminkad.
Då hade det krävts papperspåse.
December 5, 2002
Kan passa på att posta upp en bild på en polare som träffar henne också då ;D Så jävla klockrent att den var tvungen att bli modifierad i photoshop för att klargöra VAD han kollar på 😀
http://home.no/dizi/Imol%20och.....0Peyre.jpg
Bilden blev för stor för att posta så kika på länken ovan!
April 30, 2004
Men Nej!
Alltså okej, hon är snygg om det innebär att se äckligt h*rig ut.
Snygghet för mig är inte flera lager med spacke, läppglans & gummituttar.
[Image Can Not Be Found]
Men kolla bilden hon ser inte naturlig ut...Bara plastig & bläää.
(Äckligt nöjd med sig själv)
Men visst hon är säker snygg för många..jag menar hon är ju inte missformad eller något sånt (ska väl vara hamsterkinderna då & flyttbojarna såklart 😉 )
-Kontrast
2 Guest(s)