February 12, 2003
abishai wrote: [quote="Mean Machine]Den som klämmer in kisel i brösten är min!
Haha, inte honom, men materialet. 😉
May 17, 2004
skiroy wrote: [quote=Vaniljflickan]Jag tycker verkligen inte att hon är en skönhet på nåt sätt. Hennes ögon visar ju nada. Visst hon har stora bröst som i proportion till överarmarna ser gigantiska ut och en för liten plutmun, men jag har sett betydligt mer plattbystade tjejer som utstrålat mer sexighet än Natasha.
Ja det är inte brösten som ska vara det primära men i dagens ytliga värld så ger det mer uppmärksamhet. Och det är klart...idag verkar många kvinnor tänka att det jag inte har hjärnan får jag kompensera med silicon i brösten.
Det är alldeles för många som glömmer bort att hjärta och hjärna är det som gäller till slut. ( förhoppningsvis )
tyvär så är det i många fall inte så. utseendet hjälper dig när det kommer till ett arbete, göra bättre första intryck med mera.
såklart så vet vi ju alla att det är bättre att komma ny dushad än stinka som om man nyss vadat i skit men det det är ju så att om man ser mer i ögonfallande ut så brukar folk ha en tendens att lyssna mer på dig.
du vet säkert redan om det här (med tanke på din ålder så borde du ha lärt dig det) men jag änkte att andra, t.e.x mean machine borde få höra det någon gång 😉
May 17, 2004
Mean Machine wrote: [quote=Vitamin-C]därför att de vill vara lika tuyff som alla äldre.
det finns ett lätt sätt för att tas som en äldre, knip käfft. ni ser redan amla nog ut för att vara 17 men när ni börjar snacka om hur full ni varit helgen innan så förstå alla att ni är 13. :bok:
Så sant, så. De flesta i NH-båset trodde jag var runt 20. 😉
But still;
6.009GHz!
vem kan tro att någon grabb är tjugo om han ser ut såhär 😉
bild
November 27, 2003
Vaniljflickan wrote: [quote=Delph1][quote=Vaniljflickan]Jag tycker verkligen inte att hon är en skönhet på nåt sätt. Hennes ögon visar ju nada. Visst hon har stora bröst som i proportion till överarmarna ser gigantiska ut och en för liten plutmun, men jag har sett betydligt mer plattbystade tjejer som utstrålat mer sexighet än Natasha.
Vad väntar du på? GE MIG!
//Andreas
Jag sa att de inte var lika välbärgade som Natasha, inte att de var kravlösa!
Inte vara sån nu ! 😉
//Andreas
December 5, 2002
ilg@dd wrote: [quote=DiZi][quote=whak]DiZi: desperat eller?
Det skulle jag väl inte direkt påstå men du förstår, i denna lilla staden blir minsta lilla en väldigt stor grej. Ungefär som när Linda Rosing gör ett uttalande i Aftonbladet!
Du menar att ingen bryr sej??
Hehe jag syftade på att det var väldigt patetiskt men att folk ändå bryr sig (folk = aftonbladet)
May 17, 2004
DiZi wrote: [quote=ilg@dd][quote=DiZi][quote=whak]DiZi: desperat eller?
Det skulle jag väl inte direkt påstå men du förstår, i denna lilla staden blir minsta lilla en väldigt stor grej. Ungefär som när Linda Rosing gör ett uttalande i Aftonbladet!
Hehe jag syftade på att det var väldigt patetiskt men att folk ändå bryr sig (folk = aftonbladet)
jag vet en jävel som tillber teve, litar stenhårt poå aftonbladet, kan inte dusha utan den dyraste jävla shampoot som han inte äns vet vad det gör, använder dyrt hudmedel, etc, etc, etc. paradise hotel är hans favoritprogram förresten.
grabben trodde en gång han hade canser för han hade upptäckt ett nytt födelsemärke (max 0.5 milimeter i diameter!) och massa andra fjolligheter.
December 5, 2002
Vitamin-C wrote: [quote=DiZi][quote=ilg@dd][quote=DiZi][quote=whak]DiZi: desperat eller?
jag vet en j**el som tillber teve, litar stenhårt poå aftonbladet, kan inte dusha utan den dyraste j**la shampoot som han inte äns vet vad det gör, använder dyrt hudmedel, etc, etc, etc. paradise hotel är hans favoritprogram förresten.
grabben trodde en gång han hade canser för han hade upptäckt ett nytt födelsemärke (max 0.5 milimeter i diameter!) och massa andra fjolligheter.
HAHAHA Say no more!
October 10, 2004
Och ni kallar det där är att missa något!?
Jag har något som slår allt 😉
Mean_Machine med kattmask 🙂
http://files.upl.silentwhisper.....tt-rmp.JPG
Angående damen tråden handlar om, hennes näsa påminner lite om han killen som är med i Shanghai Noon, sådär bockad och konstig.
Brösten ser bara jobbiga ut, ivägen och skit. Hade varit en annan sak om de hade suttit på en större kropp, men jisses, hon måste ju få rejäla ryggproblem.
När jag gick förbi henne på DH var jag rädd att BH'n skulle släppa och brösten skulle flyga ut och knocka ner mig. :cy:
November 27, 2003
NauSea wrote: ..
När jag gick förbi henne på DH var jag rädd att BH'n skulle släppa och brösten skulle flyga ut och knocka ner mig. :cy:
AB wrote: Nataschas BH brast - 6 skadade, 2 allvarligt
Ex wrote: Folket rasar mot Nataschas bröst - En samhällsfara?
😉
//Andreas
September 12, 2001
NauSea wrote: Och ni kallar det där är att missa något!?
Jag har något som slår allt 😉Mean_Machine med kattmask 🙂
http://files.upl.silentwhisper.....tt-rmp.JPG
Angående damen tråden handlar om, hennes näsa påminner lite om han killen som är med i Shanghai Noon, sådär bockad och konstig.
Brösten ser bara jobbiga ut, ivägen och skit. Hade varit en annan sak om de hade suttit på en större kropp, men jisses, hon måste ju få rejäla ryggproblem.
Jepp...det stämmer att Mesiga Maskinen i kattmask var något extra. 😀
Om det är bra eller inte vete sjutton... :wide:
Kanske bäst att avmaska honom... 😉
July 18, 2003
roxerthedead wrote: Kan tilläggas att min klasskamrat var där och han gick fram till henne och frågade om hon ville ta kort med honom, och det ville hon.. snacka om att han fått respekt i klassen nu 😀
Hon tog väll betalt för det?
Fick för mig att hon var med killen som anordnar bar rundor mm...
Har inte orkat läsa hela tråden så ber om ursäkt om någon har nämnt pengarna 😀
2 Guest(s)