March 14, 2001
Marcan- wrote: [quote=Snorch]Inget speciellt, jo skulle vara att det fina vädret fortsätter (inge snö alltså) 🙂
En objektiv till kameran önskar jag mig, men det köper jag själv..
20..
Det är inte jul utan snö. [-X
Okej då, det kan komma lite snö nu under jul men tina bort efter nyår.. 🙂
"Information är egendom. Kopiering är stöld. Kopiera INTE denna text."
September 20, 2005
här så ska man önska sig både födelsedags present och julklapp.
aldrig lätt.
har några önskningar, men dom får man inte försen man har fixat ett jobb så man kan köpa dom själv. hehe
annars snö under jul och nyår varjefall 🙂
*NH verkar inte gilla IE 7+ som finns i vista..segar som fan att skriva. :(*
June 3, 2001
bha* wrote: 25 jordsnurr.
Du är duktig...
25 dagar gamal och kan redan skriva på tanjentbord + att du kan läsa.
whak wrote: 21 år
H o r a = såndär man ligger på under bilen
"Garagehora" även kallat.
Önskar mig inget.
Däremot har jag redan köpt saker till mig själv. Haha!
Träningskort på Nautilus.
1 stycke biljett till Monday Bar Lucia Cruise 2006 som jag åker på i morgon torsdag.
SawII DVD.
Bara köpt till syrrans ungar.
Pirates Of The Caribbean 1 och 2, Harry Potter & Fången Från Azkaban och X-men 2.
Snorch wrote: [quote=Marcan-][quote=Snorch]Inget speciellt, jo skulle vara att det fina vädret fortsätter (inge snö alltså) 🙂
En objektiv till kameran önskar jag mig, men det köper jag själv..
20..
Det är inte jul utan snö. [-X
Okej då, det kan komma lite snö nu under jul men tina bort efter nyår.. 🙂
"Information är egendom. Kopiering är stöld. Kopiera INTE denna text."
Näe, fasen heller, mycket snö hela tiden tack, jag köpte inte skoter för att fylla ut garaget.
😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 16, 2002
Gueno wrote: [quote=bha*]25 jordsnurr.
Du är duktig...
25 dagar gamal och kan redan skriva på tanjentbord + att du kan läsa.
whak wrote: 21 år
H o r a = såndär man ligger på under bilen
"Garagehora" även kallat.
Önskar mig inget.
Däremot har jag redan köpt saker till mig själv. Haha!
Träningskort på Nautilus.
1 stycke biljett till Monday Bar Lucia Cruise 2006 som jag åker på i morgon torsdag.
SawII DVD.
Bara köpt till syrrans ungar.
Pirates Of The Caribbean 1 och 2, Harry Potter & Fången Från Azkaban och X-men 2.
ÅFAN! Var du på Monday bar??!??!?! 😀 Det var jag med! Vilket jävla ös!
August 25, 2004
Ja ni.. 20 år här.. önskar att de där forskarna kan hitta ett botemedel mot diabetes.. Men de lär väl aldrig hända.. O att ja ska få en trisslott o vinna massor så ja klarar mig nåt år.. Men de lär väl aldrig slå in de heller... annars skiter ja väl i va ja får.. Lär inte få nåt av intresse ändå..
November 27, 2003
Nevil wrote: Ja ni.. 20 år här.. önskar att de där forskarna kan hitta ett botemedel mot diabetes.. Men de lär väl aldrig hända.. O att ja ska få en trisslott o vinna massor så ja klarar mig nåt år.. Men de lär väl aldrig slå in de heller... annars skiter ja väl i va ja får.. Lär inte få nåt av intresse ändå..
Diabetes behöver snarare genterapi än en medicin, tyvärr.
//Andreas
Delph1 wrote: [quote=Nevil]Ja ni.. 20 år här.. önskar att de där forskarna kan hitta ett botemedel mot diabetes.. Men de lär väl aldrig hända.. O att ja ska få en trisslott o vinna massor så ja klarar mig nåt år.. Men de lär väl aldrig slå in de heller... annars skiter ja väl i va ja får.. Lär inte få nåt av intresse ändå..
//Andreas
Hmm, genterapi torde väl också vara en typ av botemedel??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Delph1][quote=Nevil]Ja ni.. 20 år här.. önskar att de där forskarna kan hitta ett botemedel mot diabetes.. Men de lär väl aldrig hända.. O att ja ska få en trisslott o vinna massor så ja klarar mig nåt år.. Men de lär väl aldrig slå in de heller... annars skiter ja väl i va ja får.. Lär inte få nåt av intresse ändå..
//Andreas
Hmm, genterapi torde väl också vara en typ av botemedel??
Behandling mer än botemedel, men visst det är väl en fråga per definition. 😉
//Andreas
October 16, 2004
Omval regering/riksdag å det snaraste + ett snabbt utträde ur EU.
2 Guest(s)