October 10, 2004
December 17, 2005
ilg@dd wrote: Omval regering/riksdag å det snaraste + ett snabbt utträde ur EU.
Låter mer sm en skräckklapp än en julklapp.. Du whinar verkligen över den nuvarande regeringen märker jag.. Iofs vänsterpack som dig
ontopic då.... Fick faktist 3 julklappar idag..
Nya monopol med kreditkort istället för pengar, kudde och 500:-
Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd]Omval regering/riksdag å det snaraste + ett snabbt utträde ur EU.
Låter mer sm en skräckklapp än en julklapp.. Du whinar verkligen över den nuvarande regeringen märker jag.. Iofs vänsterpack som dig
Det skall nog till en borgarbracka som dej för att anse 2 inlägg vara whine.
😎
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 17, 2005
ilg@dd wrote: [quote=Bjornstrom][quote=ilg@dd]Omval regering/riksdag å det snaraste + ett snabbt utträde ur EU.
Det skall nog till en borgarbracka som dej för att anse 2 inlägg vara whine.
😎
Du har hållt på sen hösten 😛
Edit: ber om ursäkt för offtopic.. Var bara tvungen att kommentera hans önskan av julklapp... Sen var det inget påhopp....
skiroy wrote: Bjornstrom
ilg@ddSkippa skitsnacket om politik i denna tråd !
Topic löd:
Vad önskar ni er i julklapp?
ilg@dd svarade:
Omval regering/riksdag å det snaraste + ett snabbt utträde ur EU.
Sen blev jag politiskt påhoppad. Jag torde få svara på påhoppet tycker jag..
Men nu släpper jag detta iaf.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)