May 23, 2001
Har faktiskt skrivit en önskelista.....
Dock har har jag redan mailat den men jag tror att jag önskade mig kalsonger, pengar, cd-r skivor, Från istid till nutid (bok av Herman Lindqvist eller va han heter), hela serien Sagan Om Drakens Återkomst (ca 17 böcker). De sistnämnda böckerna tror jag inte tomten orkar fixa åt mig dock....
Btw till vilken mailadress maila ni eran önskelista? Jag tog till [email]tomten@nordpolen.com[/email]
April 10, 2001
JuLmUnD wrote: [1538]Pyro Du har snott min avatar! Ta bort 😡 Alla vet att jag va först med den. Annars önskar jag mig en digital kamera och lite annat.
JuLmUnD, Vi kan önska att alla är lite mer egna i val av avatar, men du har knappast ensamrätt på den du valt.
Bara att acceptera. Eller se det som positivt, att fler tar efter dina ideér.
Själv önskar jag mig inget speciellt i julklapp.
Ser bara fram emot att få ledigt i 10 dagar, slappa, och eventuellt måla om lite hemma.
August 19, 2001
Peter@20ghz wrote: [quote=JuLmUnD][1538]Pyro Du har snott min avatar! Ta bort 😡 Alla vet att jag va först med den. Annars önskar jag mig en digital kamera och lite annat.
JuLmUnD, Vi kan önska att alla är lite mer egna i val av avatar, men du har knappast ensamrätt på den du valt.
Bara att acceptera. Eller se det som positivt, att fler tar efter dina ideér.
Själv önskar jag mig inget speciellt i julklapp.
Ser bara fram emot att få ledigt i 10 dagar, slappa, och eventuellt måla om lite hemma.
De är ju sant Men han tycker nog att de är trist att ha samma . De tycker iaf jag. [1538]Pyro tänker du byta? 🙂
1 Guest(s)