December 19, 2000
JuLmUnD wrote: [quote=Peter@20ghz][quote=JuLmUnD][1538]Pyro Du har snott min avatar! Ta bort 😡 Alla vet att jag va först med den. Annars önskar jag mig en digital kamera och lite annat.
JuLmUnD, Vi kan önska att alla är lite mer egna i val av avatar, men du har knappast ensamrätt på den du valt.
Bara att acceptera. Eller se det som positivt, att fler tar efter dina ideér.
Själv önskar jag mig inget speciellt i julklapp.
Ser bara fram emot att få ledigt i 10 dagar, slappa, och eventuellt måla om lite hemma.
De är ju sant Men han tycker nog att de är trist att ha samma . De tycker iaf jag. [1538]Pyro tänker du byta? 🙂
Funderar på det. 😕 hade inte en blekaste om att han hade samma. hehe. jag har haft den där bilden i min dator i typ 3-4 år så. heh. Intressanta julklappar! skriv mer ni bara. roligt o se 🙂
July 11, 2002
Vampis wrote: Önskat mig typ d vanliga.. sockar kalsonger pengar cdr... lite andra kläder..
detta har inget med ditt inlägg att göra.
Men blir lite smått irriterad på den, asså som jag ser den på 40cm avstånd så ser det ut som en kille som viftar med armarna, men tittar jag nära så ser det ut något liknande fladdermus form,
kan du inte byta den till en mer tydligare..
July 11, 2002
Newbie2K wrote: mobilios telefonos
Ice Mat black IE 3.0 bundle
Koss UR40 phooones
Cdrrrssmirnoff, vilka stocks hade du tnkt fylla portföljen med?? 😛
hmm.. svårt att säga, beror på om det blir krig i iraq, blir det så får jag ligga lågt och vänta och slå till.
Men jag hade tänkt mig att köpa ericsson aktiger till reapris o kanske något konkursbolag som kostar ett par ören 8)
hurså?
1 Guest(s)