August 24, 2002
Flame wrote: Hawkie, varför inte 21" som jag kommer att till sommaren på min Volvo? Eller ska du önska dig Volvo S60R 18" fälgarna med fem ekrar som är äckligt snygga?
18 räcker fullkomligt till s40. Dessutom passar ej R-fälgarna.
Hoppas seriöst inte du kommer åka runt med 21" på en volvo 😛
May 23, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan] ...Att Fyll-Conny lämnar tillbaka tändmodulen till min opel...
Haha... Vem är Fyll-Conny?
Lokal byfåne och alkis. Skulle låna tändmodulen i våras och testa om han kunde få igång sin Opel Kadett 1.3 -86. Nu funkar biljäveln hans men han vägrar lämna tillbaka grejerna...
May 6, 2001
Eh, du ska se hur jävla snyggt det passar på min Volvo och mitt grymma Erebuni kjolpaket du! 18" R-fälgarna passar visst fast med lite verktyg och tillbehör så passar den, tror det handlar om 5 mm på att den inte passar och det fixar man med det där tillbehöret, du kan inte mycket om bilar hör jag...
Ska fota min bil i sommar och visa dig när 21" är på 🙂
June 3, 2001
[Gamepredator wrote: Sulan] En V8:a
Toalett i mitt hus
Att Gueno köper en Saab
Kom ihåg: minst 5,8 liter. Allt därunder är bara startmotorer.
Sitter du och skiter rätt ner i avloppet i duschen ditt mähä? :bgrin:
Över min döda kropp!
Jag önskar mig:
Ett fast arbete!!
Att mina föreldrar kunde ta sitt förnuft till fånga och flytta ihop igen.
Bort med bensinskatten (iallafall för mig). :bgrin:
En tysk tekniska termer ordbok.
Sagan Om De Två Tornen: Special Extended Edition DVD.
Chippning av XBoxen + en 120 giggare.
Att Sulan köper en BMW.
skiroy wrote: Nääe...det är sant men det vore rätt skönt att få lite vila också. 🙂
Åja.. så mycket jobbar ni inte. 😛
September 5, 2001
Flame wrote: Hawkie, varför inte 21" som jag kommer att till sommaren på min Volvo? Eller ska du önska dig Volvo S60R 18" fälgarna med fem ekrar som är äckligt snygga?
Jag tycker att 18" är lite för stort för en sådan liten bil men men...jag hade nog satsat på 17", det räcker gott och väl....17" EVO fälgar. Sen så ska jag ju köpa en impreza vinge till sommarn + ny spoiler fram så det kommer gå åt några tusingar....sen trimmet men d kommer jue sist man vill ju inte dö ung.
May 6, 2001
Ja ja, du gör som du vill, kan visa dig en bild på en fet Volvo 850 GLT som har Erebuni kjolpaketet och 21" fälgar men du är den första som inte tycker R-fälgarna är något alternativ, varför byter du inte alla spoilarna för? Ska du onte ha på sidorna där bak och kanske ett par ögonlock, det ser ju fräckt ut som fan 🙂
Och sen en sats Xenon som kostar multum kanske du får ett komplett system för 8.000:- om du ska ha ett riktigt bra lysen, annars finns det ju fake med de suger förutom ett so kostar typ 1000:- vilket märke undrar du det säger jag inte, men de är identiska med ett par äkta Xenon.
Här är iaf en liknande bild på sånafälgar jag ska ha fast dessa är nog inte 21" utan 20" tror jag...plus Erebuni kjolpaketet då!
May 6, 2001
Hawkie, vilken Volvo S40 har du? Årsmodell vilken version m.m, var hade du tänkt att chippa din någonstans? Jag chippade min Volvo på BSR i Sthlm och när jag ändå var där bad jag dem att byta till ett 2,5" avgassystem och ett 4" ändrör från katten (katalysatorn) och bakåt alltså. Kan rekommendera BSR märkte verkligen skillnad på min även fast jag har en sugmotor så blev det mer drag i skiten på höga varv och tyckte vridmomentet blev avsevärt bättre. Märkte också att det blev lättare att göra omkörningar nu när den accar på lite bättre.
3 Guest(s)