October 14, 2002
May 19, 2003
Svårt att önska mig saker. Egentligen så är det ju massa saker man skulle vilja ha, men man får ju tänka realistiskt. Jag ställer inga "höga krav" på mina julklappar, och har redan fått så mycket av mina föräldrar så jag nöjer mig med god mat, kärlek från familjen och någon liten, men ändå trevligt, juklapp.
Skulle dock behöva någon fin TFT skärm, då mina ögon inte trivs medm in nu riktigt gamla 17". Men då måsta man ha minst 3k:- :arg:
February 10, 2002
June 23, 2002
Glömde ju skirv att jag också önskar mig pengar till en resa som kommer ske 2006, ner med grabbarna till Tyskland under VM. Det kommer behövas en jävla massa pengar. Först kunna leva där nere sen ha nånstans att bo. Oj oj. Måsta börja tidigt. Kommer inte orka jobba en jävla massa heller så det får bli på det här sättet. 😉
January 28, 2003
DiDi wrote: Önskar mig också en rödhårig tjej
Här är hon! :bgrin:
Well, jag önskar mig kosingar precis som vanligt. Tom Clancys senaste bok, någon pocket skriven av David Baldacci också kanske. Men pengar står överst, precis som vanligt 🙂
När börjar det bli dags att önska sig flytta-hemifrån-saker förresten?
Lär ju inte bo hemma mer än 2-3 år till, då skall jag förhoppningsvis ha börjat på universitet/högskola. Vet ju ungefär vad jag vill ha, och det är inte billiga grejor från Clas Ohlsson direkt 😛 (Globals knivar, Anders Petters kastruller och stekjärn osv.)
3 Guest(s)