May 11, 2002
May 9, 2001
Jag har allt så jag önskar mig inget. 😉 Nä, jag vet faktiskt inte.
Det jag vill ha kostar för mycket för mina vänner och familj.
Typ ett hus.
Annars har jag faktiskt köpt det jag vill ha själv så jag vet inte riktigt vad jag behöver.
En fettsugning kanske. 🙂 Men det är ju rätt så dyrt.
June 28, 2001
DST wrote: Körkort o en japsbil, så att man kan drifta i vinter....damn får la lära mig köra bil ordentligt först kanske hehe
vilka jappare är bakhjulsdrivna då ?
en bra fördel med jappare är att dom väger inte så mkt och då är det lättare att få kontroll på dom i högre farter, annat är det med morsans 740, den vill inte sluta flyga sidleds =)
-----------------------------
jag har önskat mig en ryggkliare.
July 27, 2002
azN- wrote: [quote=Callister]En trevlig jul med familjen
Redan förstört för min del, skilda föräldrar o vi barn vill inte bestämma vart vi ska vara så vi ska kolla på Sagan om ringen triologin på julafton hos ena syrran :arg:
Det verkar rätt nice men ja.
Jag älskar familjehögtider, ska fira med syrrorna, deras killar, mamma, lillebror, moster, kusin o deras barn. 🙂
June 5, 2004
Callister wrote: [quote=azN-][quote=Callister]En trevlig jul med familjen
Redan förstört för min del, skilda föräldrar o vi barn vill inte bestämma vart vi ska vara så vi ska kolla på Sagan om ringen triologin på julafton hos ena syrran :arg:
Det verkar rätt nice men ja.
Jag älskar familjehögtider, ska fira med syrrorna, deras killar, mamma, lillebror, moster, kusin o deras barn. 🙂
Så var det även här en gång i tiden, det var bättre förr;)
September 16, 2002
azN- wrote: [quote=Callister]En trevlig jul med familjen
Mina föräldrar har legat i skillsmässa ett år nu. (Farsan vägrar skriva på papprena.) Så jag upplever jul bättre nu, då jag får vara med den bra halvan av föräldraskapet. Dvs, min mor.
4 Guest(s)