February 6, 2004
ot: De där skorna var inte snygga för fem öre, men det är min egen upfattning, vill någon ha de så är det inte mitt problem. Själv köper jag skor som tilltalar mig och är bekväma att ha på mig. Om det sen är på Wedins eller Ecco eller GUCCI spelar ingen större roll. Det viktigaste är ju att de fyller sitt syfte; skyddar fötterna och gör andra avundsjuka 😉
Och back ot.
Jag önskar mig en "hem-snickar" bok (nej inte Martin Timell, lite seriösare) eftersom jag och tjejen ska köpa oss en tvåa. En kombinerad MP3-spelar eoch USB-stick... men den köper jag nog själv från USA, billigare så (direktimporterad tjejen!). En ny mus vor einte dumt, trådlös, optisk, tror det får bli (hör och häpna) en MS mus... den enda som ligger rätt i näven på mig. Annars vorfe ju en MX1000 inte dum 😉 Trådlöst tangentbord är ju givetvis med på listan det oxå. Får väl fylla på listan när jag kommer på något mer.
March 11, 2003
The_Mayhem wrote: En ny mus vor einte dumt, trådlös, optisk, tror det får bli (hör och häpna) en MS mus... den enda som ligger rätt i näven på mig. Annars vorfe ju en MX1000 inte dum 😉 Trådlöst tangentbord är ju givetvis med på listan det oxå. Får väl fylla på listan när jag kommer på något mer.
En vänstertassad mus från Logitec vore faktiskt en fin julklapp. Retar mig på att det inte finns redan.
January 14, 2002
denstore wrote: [quote=ocz] Riktiga män har stålhättor, så är det.
Dessutom var dom där skorna förjävligt fula. :cy:
Riktiga män har bara stålhättor om de arbetar med grovarbete där saker kan trilla på tårna. Folk som går med stålhättor till skolan eller kontoret har inte riktigt fattat grejen.;)
vad är det för fel att gå med stålhätta till skolan? jag gick fordon och vi MÅSTE ha stålhätta på skorna..
March 11, 2003
Quarzi wrote: [quote=denstore][quote=ocz] Riktiga män har stålhättor, så är det.
Riktiga män har bara stålhättor om de arbetar med grovarbete där saker kan trilla på tårna. Folk som går med stålhättor till skolan eller kontoret har inte riktigt fattat grejen.;)
vad är det för fel att gå med stålhätta till skolan? jag gick fordon och vi MÅSTE ha stålhätta på skorna..
Jo, men ni arbetade väl med saker som kunde trilla på fötterna? Jag menade nog mer att sitta och plugga.
January 14, 2002
denstore wrote: [quote=Quarzi][quote=denstore][quote=ocz] Riktiga män har stålhättor, så är det.
Jo, men ni arbetade väl med saker som kunde trilla på fötterna? Jag menade nog mer att sitta och plugga.
fortfarande skola för det..
February 6, 2004
denstore wrote: [quote=The_Mayhem]En ny mus vor einte dumt, trådlös, optisk, tror det får bli (hör och häpna) en MS mus... den enda som ligger rätt i näven på mig. Annars vorfe ju en MX1000 inte dum 😉 Trådlöst tangentbord är ju givetvis med på listan det oxå. Får väl fylla på listan när jag kommer på något mer.
En vänstertassad mus från Logitec vore faktiskt en fin julklapp. Retar mig på att det inte finns redan.
En till vänsterhänt? Trevlgit att se att det finns fler än jag. Men jag skäms nästan att säga att jag är högerfattad på musen.
2 Guest(s)