February 23, 2004
Pim_ wrote: Civilingenjör - Elektro - Chalmers
Läser blandade datakurser (distans, webbaserade) på sommaren för att kunna tanka in csnpengar.
Jasså du bor också i Göteborg. Bra att veta när du kommer med dina spydiga kommentarer ibland..
Förresten du känner ingen Skredsvik på Chalmers eller Andreas Carlén eller Jakob Josefsson?
March 20, 2003
pcw wrote: [quote=Pim_]Civilingenjör - Elektro - Chalmers
Läser blandade datakurser (distans, webbaserade) på sommaren för att kunna tanka in csnpengar.
Jasså du bor också i Göteborg. Bra att veta när du kommer med dina spydiga kommentarer ibland..
Förresten du känner ingen Skredsvik på Chalmers eller Andreas Carlén eller Jakob Josefsson?
Moi?? Spydiga kommentarer?? Du måste ha förväxlat mig med ngn annan....
De namnen känner jag inte igen, linje/år?
March 20, 2003
pcw wrote: okej.. orkar inte leta upp inläggen men det har vart några stycken.. passa din tunga 🙂
dom läser till civilingenjör i elektro... ska väl börja 2:an eller 3:an.. vettefan.. pluggar ute på lindholmen..
Lindholmen != Chalmers
På Lindholmen läser man till högskoleingenjör.
November 5, 2001
Gick ur Volvogymnasiet i Skövde förra året. Ligger just nu inne i 299 dagar till och efter det vet jag inte. Har jag inte tröttnat på kanske jag åker på någon mission ett halvår eller läser på MHS. En bra utbildning som man kan ha nytta av i det civila livet. För övrigt läser jag just nu en 10p kurs i ledarskap på HIS anordnad av FM.
March 5, 2002
tog ett sabbatsår efter nian, började på LBS ( http://www.lbs.se ), gick 3/4 av ett läsår, sen försvann motivationen, linjen passar inte mig, massa media och stuff jag inte alls är intresserad av, så nu går det utför igen...
känns inte kul att fylla 18 och börja 1:an på gymnasiet. om man nu skall dit :<
September 16, 2002
Gick just ut andra året på Samhällsvetenskapliga programmet, samhällsinrikting på gymnasiet Gudlav Bilder skolan i Sollefteå.
Efter gymnasiet ska jag förmodligen läsa till speldesigner. Jag har hittat en linje långt söderut, kan ha varit i Blekinge, jag minns inte. Egentligen vill jag till Göteborg, men man får väl bege sig dit utbildningen man vill ha finns.
June 17, 2002
Kizo wrote:
Jag funderade på att söka dit för 3D-animation efter gymnasiet, men tror jag ångrat mig. Jag har dock kontaktat skolan lite. Är det något du rekomenderar?
Jopp.. SÖK..=)
Rå sjysst skola, lärarna e rå sjyssta o roliga o så..
det e bra gemenskap på hela skolan...
O kursen har varit helt OK...
dom kommer ändra en hel del i upplägget för nästa kurs efter Feedback från oss o så..
Vi var den första "kullen" som gick 3Danimation där så...
Det enda lite jobbiga e att vi lär oss SoftImage XSI.. Vilket i sig e ett bra prog.. men inte lika stort som MAYA...
2 Guest(s)