February 4, 2003
Cafe (okej mycket reklam, men hyffsat intressanta artiklar då och då.. och visst är bilderna trevliga... men det är inte därför jag prenumerar.. finns ju bättre utbud på nätet i så fall=)
Moore (skitblaska, den kommer jag säga upp... inte ens värd det låga priset). Inga artiklar i princip, utan bara "bilder" och texter om hur man ska vara för att få brudar. Tråkigt i längden då allt är samma.
Illustread Vetenskap. Bra tidning.
M3 - Prylfantast är man ju. Roligt och läsa om det ibland.
Mikrodatorn - Roligt med lite hårdvaratester
Datormagasin (DMZ) - Roligt att läsa om säkerhet, nätverk och programmering i den.
CS Computer Sweden - Bra tidning.
Alla tidningar ovanför är relativt billiga. Har CSN rabatt 😛
Plus att farsan också jobbar inom datorbranschen och därmed också vill ha tidningarna.
June 18, 2001
Inga för tillfället, men jag läser nätupplagan av:
Axess http://www.axess.se/svenska/
...vilken jag prenumererade på förut.
May 17, 2002
Gueno wrote: Så var det ja. 😀
Vart kan man köpa gammla tidningar btw?
August 27, 2003
Datormagazin
Linuxformat (utländsk)
Hackademy Journal (utländsk)
2600: Hacker Quartly (utländsk)
Nätverk och kommunikation
Säkerhet och sekretess
M3
Slitz
Bilsport
Och den lokala morgontidningen.
Det blir en del, funderar på att avveckla lite dock, vet dock inte på vilken. Lutar mest åt linuxformat då den är hiskeligt dyr.
Hade Sundsvalls Tidning förut, men abbonemanget gick ut för en månad sen..Eldar inte med ved för tillfället så..
Läser mest nyheter på nätet..
Blir nån PC-tidning ibland om framsidan ser intressant ut..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 20, 2002
Gueno wrote: Så var det ja. 😀
Vart kan man köpa gammla tidningar btw?
Bor du i Uppsala så lär det ju finnas nån bokshop/antikvariat med utbud även på gamla serietidningar.
Annars får du hålla utkik på tradera. Gissar att den är värderad till ett antal tusen kronor i bra skick dock.
2 Guest(s)