November 27, 2003
"Ah yes, finally alone. Now I can bring forth my plans of world domination by exchanging all of the world's peanuts with mind control pills that looks just like peanuts. Oh my what a great plan. I am such a genious ... mwahahaha ... MWHAHAHAHAHAHA ... *cough* *cough* I really have to stop doing that. And then when I control the ENTIRE WORLD I SHALL RENAME IT: Celia, after my mother. Even though she tried to eat me after I was born and rejected me as a child ... uuuhmmm ... or maybe not. I'll just name it Wringulaus III after myself."
//Andreas
July 18, 2003
Shit happens when you party naked!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 13, 2004
Sardaukar wrote: [quote=Mean Machine]"Vänta bara tills jag är klar med dig... Då får vi allt se vem som sitter i bur och käkar torrfoder."
Klockren...förstår inte varför alla skriver på engelska.
Alla roligt/bra citat är på engelska. Jag försökte komma på ett bra på svenska men det gick inte.
December 5, 2001
.ToL wrote: [quote=Sardaukar][quote=Mean Machine]"Vänta bara tills jag är klar med dig... Då får vi allt se vem som sitter i bur och käkar torrfoder."
Klockren...förstår inte varför alla skriver på engelska.
Alla roligt/bra citat är på engelska. Jag försökte komma på ett bra på svenska men det gick inte.
Finns nog lika många roliga svenska. Problemet är att många är insnöade med engelskan i filmer, Internet osv.
MM:s är klart bäst hittills.
1 Guest(s)