May 10, 2002
Jag funderar att satsa på en livslång karriär i den glamorösa bensinsmacksvärlden, Statoil har jag funderat på men jag tror jag vinner mer på OK iom att då får man ta hem alla varor som "Bäst Före"-datumet gått ut på gratis. Sen att man blir en oemotståndlig kvinnocharmör i uniformerna man får är ju bara en helskön bonus!
När jag är runt 30 drar jag mig tillbaka och köper mig en villa på franska rivieran, kanske gifter mig med en 14år yngre fotomodell som jag skaffar några kärleksbarn med innan jag fortsätter vidare till Las Vegas och sätter på oändligt med lyxhoror och spelar bort alla pengar. Då far jag på nån sån där drogavänjningsklinik för mitt kokainmissbruk, där minglar jag med Hollywood-celebrities och pitchar ett par manus till någon frän regissör typ som han som gjorde Lilja 4-ever, filmen ska handla om en rymdhund som jagar banditer i Ukraina - nyskapande och filmat typ som Blair With Project.
Sen har jag inte så mycket planerat, kanske så blir jag porrskådis pga min enorma flaggstång till petterniklas men det är inget bestämt.
Någonstans efter "Jag funderar..." så spårade det ur lite och det ber jag om ursäkt för.
September 28, 2003
jag vet inte. Om jag inte blir något så kan jag alltid falla tillbaka på mitt nuvarande beteende, slacka som fan. Om du frågar vad jag skulle vilja bli så, aah, jag skulle kunna tänka mej: Rockstjärna (ala Bruce Dickinson), spelprogrammerare eller storyutvecklare hos Blizzard, Galen Vetenskapsman, Fotograf för National Geographic, Starta en mindre entusiastinriktad datorspelsbutik i gbg, eller aah något sånt, vet inte.
🙄
Tanken nu är att folk ska fortsätta anlita mej vid datorproblem när firman är reggad och klar, trots att det kommer att kosta lite mer än 2dosor ettan/timmen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)