May 17, 2002
azN- wrote: [quote=NES_Boy]Vet inte riktigt, men ska väll gå natur/data sen civilingenjör för att bli nått innom data...
Eller stridspilot 8)
🙄
Ofta du kan bli det om du går natur :bok:
Det sätter iaf inte käppar i hjulet för en, skulle tro att man behöver kunna en del fysik etc för att få bli gripenpilot.
July 27, 2002
azN- wrote: [quote=NES_Boy]Vet inte riktigt, men ska väll gå natur/data sen civilingenjör för att bli nått innom data...
Eller stridspilot 8)
🙄
Det funkar med de flesta linjer.
"För att bli antagen krävs grundläggande behörighet för högskolestudier samt särskild behörighet i engelska, matematik och fysik eller motsvarande."
November 27, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=azN-][quote=NES_Boy]Vet inte riktigt, men ska väll gå natur/data sen civilingenjör för att bli nått innom data...
Eller stridspilot 8)
🙄
Det sätter iaf inte käppar i hjulet för en, skulle tro att man behöver kunna en del fysik etc för att få bli gripenpilot.
Det enda man missar är teknologi B & C, och det är inga krav för att bli stridspilot.
//Andreas
June 5, 2004
Callister wrote: [quote=azN-][quote=NES_Boy]Vet inte riktigt, men ska väll gå natur/data sen civilingenjör för att bli nått innom data...
Eller stridspilot 8)
🙄
"För att bli antagen krävs grundläggande behörighet för högskolestudier samt särskild behörighet i engelska, matematik och fysik eller motsvarande."
glädjedödare :arg:
November 27, 2003
azN- wrote: [quote=Callister][quote=azN-][quote=NES_Boy]Vet inte riktigt, men ska väll gå natur/data sen civilingenjör för att bli nått innom data...
Eller stridspilot 8)
🙄
Undrar vem det är som är glädjedödare 😕
//Andreas
June 5, 2004
Delph1 wrote: [quote=azN-][quote=Callister][quote=azN-][quote=NES_Boy]Vet inte riktigt, men ska väll gå natur/data sen civilingenjör för att bli nått innom data...
Eller stridspilot 8)
🙄
Undrar vem det är som är glädjedödare 😕
//Andreas
:va:
July 4, 2003
Skulle helst vilja ha ett eget företag som växer till ett Globalt företeg. Frågan är bara vad man ska sälja.
Annars så har jag inte en aning.
Gå i Faderns fotspår? Ta över företaget kanske.
Vi få 'la se 🙂
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
June 5, 2004
NES_Boy wrote: [quote=azN-][quote=NES_Boy]azN-:
Trevlig inställning där 🙄Vad hade du tänkt bli då?
Jag ska gå "risk & räddning" jag...
Ja, men efter skolan, att jobba med
Vad vill du uppnå? meningslöst tjafs,som du kan ta med mig på telefon eller vilken dag som helst i princip
January 22, 2003
azN- wrote: [quote=NES_Boy][quote=azN-][quote=NES_Boy]azN-:
Vad vill du uppnå? meningslöst tjafs,som du kan ta med mig på telefon eller vilken dag som helst i princip
Vill inte uppnå nått igentligen, bara veta vad du hade tänkt bli
June 5, 2004
NES_Boy wrote: [quote=azN-][quote=NES_Boy][quote=azN-][quote=NES_Boy]azN-:
Vill inte uppnå nått igentligen, bara veta vad du hade tänkt bli
:-#
October 24, 2002
NES_Boy wrote: Eller stridspilot 8)
Själv har man faktiskt funderar på att bli stridspilot, men sedan insåg jag att jag gärna vill ha ett fast jobb innan jag är 30år, samt vill kunna ha ett jobb jag kan syssla med under en längre tid och framför allt ha tid över till familj.
November 5, 2001
Har absolut ingen aning. Har tänkt att åka utomlands efter muck i april. Komma tillbaka till hösten och åka på utlandstjänst till Kosovo (KS13) i januari 2006. När jag kommer tillbaka vet jag inte riktigt men man har ju jobbet på Volvo kvar förhoppningsvis tills man kommer på vad man vill göra.
1 Guest(s)