March 14, 2002
Va?! Är det bara två dagar kvar? Hade jag ingen anning om
Mitt nyårsfirande blir nog som vanligt, står ute med familjen och skjuter lite fyverkirier och önskar varandra ett gott nytt år. Mer ska man inte göra tycker jag...
GOTT NYTT ÅR
EDIT: just det, kolla på TV gör man ju också
June 17, 2001
Mind wrote: sitta och vakta här på forumet.,
har ingen lust att bjuda in mig själv på nån mysko grek fest.
Du e välkommen, vi ska vara 2 killar och ett sörens gäng brudar hos mig. Kan nog bli kul 😛
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 28, 2001
minnen från tidigare Nyår'ar
förra året var det ett garage som börja brinna, gissa om den gubben blev arg.
och några år tidigare sköt jag iväg en raket som tog en fint dyk och spränged precis åvanför en folkmassa, jävlar vad skraja dom blev :bgrin:
en granne som har lite papper i lädret brukar ha några trälådor med smällare o raketer, importerat från nått ställe som dynamit är lagligt,
do they try to show of or what
jobbigt med småglin som slänger smällare vid busshållplatsen oxå, sånna ställen borde dom hålla sig ifrån altså.
en fjomp som stog o tjotta ryssar i våras kl 7 på morgonen och jag kan inte hjälpa att jag rykte till varje gång det small, blir inte så om jag själv kastar dom men när andra gör det blir det så, ser nog lite löjligt ut
hoppas den ungen får spö nåndag 👿
millenium, jag var fjortis och var ute o drack cider,
hmm hur hänger det ihop ? jag e ju 19 nu, det blir 2003.... ok jag var la 15-16 bast men endå, det var crap.
vänta nu, jag kan la inte ha varit 17 år 😮 så omogen kan jag inte ha varit.......
nog bässt jag går o nanar nu.
2 Guest(s)