November 5, 2001
Spindel wrote: [quote=Marron][quote=Arny]Om du häller karamellfärg i vattnet blir blomman också färgad. Annars kan du ju alltid pissa i vattnet å se om det växer bättre.
Stämmer det där med karamellfärgen?
Tveksamt, tror det bara funkar på Tulpaner (har ej testat)
Vet inte. Därför kan du testa. En fördel är om blomman är vit så att färgen syns bättre.
May 1, 2003
Arny wrote: [quote=Spindel][quote=Marron][quote=Arny]Om du häller karamellfärg i vattnet blir blomman också färgad. Annars kan du ju alltid pissa i vattnet å se om det växer bättre.
Vet inte. Därför kan du testa. En fördel är om blomman är vit så att färgen syns bättre.
Grymt om det var så.. men ja
October 22, 2002
Marron wrote: [quote=Arny][quote=Spindel][quote=Marron][quote=Arny]Om du häller karamellfärg i vattnet blir blomman också färgad. Annars kan du ju alltid pissa i vattnet å se om det växer bättre.
Grymt om det var så.. men ja
Det fungerar med karamellfärg. Men då ska de ju vara snittblommor och inte blommor som står i kruka med jord. Tulpaner vet jag inget om de fungerar med. Det fungerar däremot med rosor. Ta en ljus färg och ha en mörk karamellfärg.
Lycka till!
October 22, 2002
Spindel wrote: [quote=Marcan-]Tillför urin och se hur din växt växer snabbare än alla andras 😉
Kan ju också tillägga att man först ska läsa upp för klassen vad man ska göra med växten... Vet inte om jag vill säga att jag tänker pissa i växten
Får väl ljuga lite och säga att du ska tillföra djur gödsel. Sen om du tillför ditt urin eller en kossas urin+avföring är ju inte lika noga med.
January 28, 2003
Spindel wrote: [quote=Marcan-]Tillför urin och se hur din växt växer snabbare än alla andras 😉
Kan ju också tillägga att man först ska läsa upp för klassen vad man ska göra med växten... Vet inte om jag vill säga att jag tänker pissa i växten
Med andra ord:
MÖRKA
Du säger att du häller på terpentin, men egentligen häller du ner urin, + att du prepererar de andras växter med Round-Up :bgrin:
Fan va förvånade alla kommer bli 8)
2 Guest(s)