August 10, 2002
Vad ska man göra med brudarna? Varför e dom så emot datorer?
Om man typ går på stan och ser en dator i ett skyltfönster så vill man ju självklart se vad det är för skit dom säljer så man kan känna sig lite stålt, men man hinner knappt börja kolla fören en elak komentar kommer, "det fatta man ju att du skulle kolla på en datajävel, kan du aldrig låtabli, betyder datan mer än jag? Aaa!!!!" säger hon.
Och alla mina kompisars brudar är precis likadana.
Vad kan man göra för att få dom att bli lite mindre datorhatande?
October 18, 2002
Jadu munken, vette fan.
Jag har samma problem. (?)
Fast iofs så bor vi i olika städer, men på hälger och lov och så, då kan det bli lite sura miner när jag spelar eller dyligt.
btw munken, brukar du spela cs ?
typ på gissberg, gryta, eller Telge servrarna ?
Någon som brukar heta det, (du kanske ?)
February 19, 2003
Min sambo är väl relativt intresserad av datorer. hon klagar iaf inte så mycket på mig. och sitter själv en hel del men då chattar hon mest eller lirar Rally Troophy. Annars så gillar hon Metal och annan bra musik och vill gärna börja köra StreetRacing! Så jag e lyckligt lottad. Men visst känns det lagom så kul när hon vill att man skall hänga med på en heldag inne i stan o vara smakråd till hennes klädköp. =)
May 23, 2002
silke wrote: Min sambo är väl relativt intresserad av datorer. hon klagar iaf inte så mycket på mig. och sitter själv en hel del men då chattar hon mest eller lirar Rally Troophy. Annars så gillar hon Metal och annan bra musik och vill gärna börja köra StreetRacing! Så jag e lyckligt lottad. Men visst känns det lagom så kul när hon vill att man skall hänga med på en heldag inne i stan o vara smakråd till hennes klädköp. =)
mm... streetracing.... billigt :bgrin:
June 11, 2001
Blue_Moon_ wrote: hoohoo min flickvän har vart med mig på nära håll några ggr när jag sitter å lirar.. men spelet skiter hon i... hon gör "mysiga" saker på mig hahaha! det bästa av två världar, SAMTIDIGT 😀
Du ser väl skillnad på "mössen" hoppas jag, förargligt om det blir fel. 😛
2 Guest(s)