16 papp i MUCK-Bidrag??
Tror det var straxt under 3 när jag MUCKade..
Lagom för att ha konstant party hela MUCK-helgen och nån enstaka dag efter bara.
*Edit*
Tyckte det var bara häromåret, men det är ju ett tag sen det var 1986 nu..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
12500:- + MUCK-Bidraget på 3000:- = 15500:- för 10 månader...
Det kallar jag klent betalt..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 7, 2001
ilg@dd wrote: *Edit*
Tyckte det var bara häromåret, men det är ju ett tag sen det var 1986 nu..
Jao 2år sen jag muckade och det känns som igår.
Hade lumpenåterträff i höstas. Vi fick sova i vårt gamla logement.
Skönt att få röja loss med allt folk igen. Sånt gör att man saknar det lite nu. 🙁
Till topicen då... Ut och resa! Det gjorde jag! 😀
November 22, 2001
Polekatt wrote: köpte en ny dator för 6 papp, datorn i sign 😉
sen sparade jag resterande 34 tusen....
40k för 15 månaders slit, fnys.
dock var lumpen en j**la upplevelse så att få betalt för det också var kanske inte så pjåkigt.
Klaga, jag fick 4500:- när jag muckade. O det var inte så många år sen.
February 16, 2005
har du inte körkort så kanske kränga in lite kosing där, ska du skaffa lägenhet? inredning är dyrt! dator är kul men sjunker fort i värde,
och inte att glöma, en resa, kanske med flera destinationer.. en liten "luff" asså
viktigaste är att du har roligt.
sen även om du inte vill höra det; spara är ju inte fel, i alla fall tills du vet säkert vad du vill göra för pengarna.
November 26, 2002
jag köpte en iBook och sen en massa möbler när jag flyttade hemifrån.
det är lite lustigt hur chockade alla blir som inte fick mer än några tusen i muckbidrag blir när de får reda på vad man får nu.
vårat plutonsbefäls spontana reaktion var att han skulle sätta oss i arbete dygnet runt =)
2 Guest(s)