May 17, 2002
Neam wrote: [quote=Callister]Det finns även en formel för detta.
42
Va snackar du om 42 överallt? 🙄
Sett att du och Krqagyzzz har det i era signatuerar också. 😕
Det handlar om en bok, en tjock som igentligen är en trilogi i 5 (6) delar. Sedan är det ett sätt att se på livet, på ett enkelt, bekvämt och okmplicerat sätt. Läs boken Liftarens Guide till Galaxen så förstår du. (klicka på min 42:a)
Däremot så tror jag 42 har stigit lilla Callister åt hvudet, jag får nog tyvär ta på mig det, förlåt.
January 12, 2004
jo visst finns det 5 böcker i hhg2tg serien, sen finns starship titanic, men den har inte doglas adams själv skrivit, dock baseras den på en fotnot ur en av hans böcker 😀
sen har han ju skrivit böckerna om dirk gently, har dock inte haft nöjet att läsa dem än! 🙁
de är lite kluriga att få tag på.. eller så är jag lat ??
May 17, 2002
Jingizu wrote: jo visst finns det 5 böcker i hhg2tg serien, sen finns starship titanic, men den har inte doglas adams själv skrivit, dock baseras den på en fotnot ur en av hans böcker 😀
sen har han ju skrivit böckerna om dirk gently, har dock inte haft nöjet att läsa dem än! 🙁
de är lite kluriga att få tag på.. eller så är jag lat ??
Nja, svåra att få tag på är de inte, bara gå till ett par bokhandlar och ett å annat bibliotek så lär du hitta dem. Sedan så finns det 6 böcker i guiden-serien, nummer 6 gavs ut av D-As pengahungriga barn efter hans död. Jag är inte säker på om den finns på svenska ännu, jag har själv iaf inte läst den.
1 Guest(s)