May 27, 2004
Ska till en tjejkompis födelsedagsfest ikväll men pga att jag ligger i lumpen så har jag inte hunnit köpa någonting. Så jag tänkte ifal någon hade något bra tipps. Tjejen och jag är ganska goda vänner så någonting i 100-300kr klassen.
ps kom inte med förslag såsom underkläder mm för vi är som sagt bara vänner!
tack på förhand
//anders
February 23, 2004
Ctrl wrote: Parfym kan låta tråkigt, men ihop med något annat brukar det fungera fint.
Jajjemän..
En flaska parfym och ett RAM-Minne sitter aldrig fel.
[Image Can Not Be Found]
Kolla dock upp i förväg vad slags RAM hon har i sin dator, annars kanske det blir sura miner ist..
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
Köp något enormt doftljus. 😉
ilg@dd: Crucial Ballistix Tracer får du fan inte loss för 300:- ! 😛
Mean Machine wrote: Köp något enormt doftljus. 😉
ilg@dd: Crucial Ballistix Tracer får du fan inte loss för 300:- ! 😛
Jaja, det första bilden på ett RAM jag hittade.
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
Jerry wrote: Mitt nya mission i livet ska bli att hindra människor från att köpa mainstream-presenter till sina nära och kära.
Du känner henne bäst. Vad gör henne glad?
Pff, det är väl mest mainstream att köpa nånting hon vill ha? Vill man vara non-mainstream köper man en get med gummistövlar i öronen.
Jag gav en gång en tjej en purjolök förpackad i en sån där blombukettpåse (Sån där av papper som finns på koppra.).. Nått år efter fick hon en sån där lång cykelpump, också den förpackad i liknande blombukettpåse.
Hon blev ganska glad åt presenterna, hon skrattade gott iaf.
😉
*Edit*
Naturligtvis var "buketterna" preparerade med lite slantar.
Själv har jag en gång fått en provgjutning (För hållfasthetstest.) av betong på 15-20 kg i present, det var iofs ganska skoj, fast jag hade problem med att hitta någerst att ha den.
June 18, 2001
Mean Machine wrote: [quote=Jerry]Mitt nya mission i livet ska bli att hindra människor från att köpa mainstream-presenter till sina nära och kära.
Du känner henne bäst. Vad gör henne glad?
Pff, det är väl mest mainstream att köpa nånting hon vill ha? Vill man vara non-mainstream köper man en get med gummistövlar i öronen.
Det är ju meningen att det ska vara någonting hon vill ha, men som hon inte vet att hon vill ha. 🙂
January 12, 2004
Delph1 wrote: [quote=Json_81][quote=Delph1]En flaska gott vin?
//Andreas
Inte ska vi väl uppmana till lagbrott? 😉
Har hon flyttat hemifrån? Något fint till lägenheten isåfall kanske?
Va? nej? uhh .. jag tänkte högt bara :trans: :va:
//Andreas
du menade självklart en flaska rött till middagen på restaurangen, eller hur? 😎
1 Guest(s)