September 2, 2001
October 10, 2001
Datorer har man inte för att göra nyttiga saker på, vid datorn ska man ha roligt!
Vill du göra nyttiga saker kan du skaffa ett jobb eller plugga extra på kvällarna.
I annat fall så föreslår jag att du plockar fram några gamla klassiker som Heroes of Might and Magic II eller Age of Wonders. De är alltid roliga, tycker jag i alla fall. Nya spel vet jag inte riktigt, släpps tyvärr alltför få bra spel nu för tiden. 🙁
Annars är faktiskt programmering en ganska vettig sysselsättning.
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2002-04-04 01:12 ]
August 19, 2001
On 2002-04-03 23:01, Chilinut wrote:
Hmm
Har lagt ner CS och det mesta av spelandet, några förslag på vad man kan göra för kreativt och nyttigt på datorn , förutom programmering
Plocka fram Q3 Arena.
Det håller dig syselsatt 4ever.
Längter till dukenukem 4ever.Det verkar jävligt skojigt.
March 1, 2001
hmm...antingen modda lådan till vansinne och göra så den ser helt sjuk ut. Lär väl kräva några timmars arbete. Själv så gillar ja att sitta lite med photoshop (för att göra lite fräcka bilder) och reason(där man kan göra egen musik).
Annars så spelar jag enbart midtown madness 1 och kör runt för att hoppa så högt som möjligt och ta screenshots då jag är i luften. Lite super nintendo rollspel, typ chrono trigger och final fantasy 3 hinner man med ibland på emulatorn.
visse
2 Guest(s)