November 21, 2002
February 12, 2003
Tindy wrote: Brorsan får en chokladask eller nåt, har redan gett honom en dator tidigare iår 😛
Farsan ska få en Rolexkopia (Tack för en bra affär Laesk)
Morsan vettefan, ska handla nåt senare. Blir väl nån tavla eller nåt.
Jag har fem stycken finfina tavlor, rembrandt, fick de av keffing, sugen? 😛
Nej, men seriöst, jag har några tavlor.
Kan fixa bilder, om du är intresserad.
October 25, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Tindy]Brorsan får en chokladask eller nåt, har redan gett honom en dator tidigare iår 😛
Hmm, kanske.
Är främst intresserad av abstrakta tavlor, show me what you got on MSN 😉
Hmm, till sonen: Nån/några dataprylar..
Far och Mor: Ingen aning..
Syskon: Ingen aning.
X-et tillika sonens Mor: Inte en cent.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 28, 2001
noll koll gummiboll
förra året så kunde jag med lätthet hitta saker till dom närmaste och då hade jag inte mkt kosing, nu har jag lika lite kosing och inte en jävla aning vad jag ska fixa.
tänker inte göra som mina lata syskon och bara lägga lite pengar i kuvär, det är ju hur tråkigt som hellst.
April 14, 2002
Mind wrote: noll koll gummiboll
förra året så kunde jag med lätthet hitta saker till dom närmaste och då hade jag inte mkt kosing, nu har jag lika lite kosing och inte en j**la aning vad jag ska fixa.tänker inte göra som mina lata syskon och bara lägga lite pengar i kuvär, det är ju hur tråkigt som hellst.
Jag får bara pengar av mina släktingar och det tycker jag är helt okej. Av familjen får man vanliga julklappar och alltid lika kul 🙂
February 12, 2003
Tindy wrote: [quote=Mean Machine][quote=Tindy]Brorsan får en chokladask eller nåt, har redan gett honom en dator tidigare iår 😛
Hmm, kanske.
Är främst intresserad av abstrakta tavlor, show me what you got on MSN 😉
Det är nåt rött jävla klet iaf, får se...:)
Kan vara körigt att skicka (paranoia, antar jag), men du är här nere och glider rätt ofta, right?
Ska fixa bilder i helgen...
EDIT: Det är äkta tavlor, numrerade, finns 200 ex, eller nåt liknande...:P
Men det är min farsa som kommit dragandes med de, har 5 stycken, som legat i ett par år, men han märker inget...:bgrin:
1 Guest(s)