August 2, 2001
Som topic lyder. Vad har ni för planer?
Blir det en fest? Eller kanske att sitta hemma med släkt och familj? Själv ska jag skaffa mig en flaska jägermeister, en uppsättning energidryck och se vart det leder. Troligtvis blir det en mindre fest hos grannen.
Fullständigt orelaterad bild som jag hade i urklippet när jag trodde det var en nyårsbild:
[Image Can Not Be Found]
February 22, 2003
Jag har lärt mig att man inte ska ha höga förväntningar om nyår...nyår har lite av en förbannelse, om man tänker att de ska bli skitbra så slutar det alltid med att de suger.. 😛
Jag ska antagligen supa någonstans me polarna eller om jag har riktigt tur så firar jag nyår med en vacker dam 😉
nån annan som ska supa på julafton? :bgrin:
June 23, 2002
Bjornsson wrote: [quote=macrus][quote=Bjornsson]Skulle vara kul med ett redigt kalas 😀
Men kommer nog ta det lugnt och fira ett år som förlovad 🙂
Finns vettigare dagar att göra det på än nyårsafton. 😉
Skjut fram det nån dag.
haha, ja berätta det för tjejen du :cy: :cy: :cy:
Äh, du får skylla dig själv att du förlovade dig på nyårsafton.
BelGarath wrote: Jag har lärt mig att man inte ska ha höga förväntningar om nyår...nyår har lite av en förbannelse, om man tänker att de ska bli skitbra så slutar det alltid med att de suger.. 😛
Jag ska antagligen supa någonstans me polarna eller om jag har riktigt tur så firar jag nyår med en vacker dam 😉
nån annan som ska supa på julafton? :bgrin:
Känner igen det där, men det hade jag förra året och det blev faktiskt riktigt roligt och bra nyår då.
Välj polarna och en vacker dam, klart bäst!
Visst blir det supa på julafton, blir en annorlunda julafton. Bara familjen + brorsans tjej och hennes lillebrorsa(-syrran som ska fira med killens släkt iår på julafton.). Kommer nog bli dyngfylla, omväxling förnöjer.
April 14, 2002
Drar till fjällen den 27:e december med polarna. Ska vara där och fira nyår. Kommer förhoppningsvis bli asnice. Hoppas på god mat och redigt med dricka.
Ang. supa på julafton är det väl okej sålänge det är med släkten. Tycker att julafton ska man definitivt spendera med familjen. Polarna kan man supa med nån annan gång.
2 Guest(s)