July 18, 2003
För min del blir det nog bara fest detta året, tyvärr.
Förra året så hade vi en kock som gjorde 3-rätters till oss innan vi började festa hårt. Det var fint som fan det.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
August 2, 2001
Templar- wrote: ska upp till landstället i hälsingland tillsammans med min sambo och hennes syster med sambo..
skjuta massa raketer o sånt skoj blir det väl... åka lite skidor o så också om vädret tillåter...
Just det, fyrverkerier höll jag på att glömma. Några raketer ska man väll kunna få iväg också. Ett år tidigare höll på det på att sluta med katastrof (dock inte mitt fel) men vad är det för roligt med att lära sig från misstag? :va:
January 7, 2006
Nyårsfirandet kommer ske traditionsenligt; min familj firar nyår med lite andra familjer. Troligtvis är jag med familjen, det beror på vad min kompis i en av de andra familjerna säger.
Om det blir nyår med familjen, kommer det säkert bli som vanligt: Jag köper för billiga miniraketer som inte lyfter och därför bränner sönder gräsmattan, jag misslyckas med nån liten, oskyldig fyrverkeripjäs och så vidare.
February 17, 2004
För min del blir det lungt, kanske lika bra det när jag har festat 0ns, fre, lör :D. Festar mer nu än när jag var 20 . En söt och trevlig tjej var jag med i ons och vi hade kul (inte så kul som ni tror).
Men ja ja en till redig fest med unga vackra damer hade inte varit fel på nyår.
/Dani
Försöka medicinera bort feber och snorighet..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 17, 2005
tjaa...typ smälla lite med några polare som vi alltid gör...kanske börjar bli gamla med det e typ en tradition som vi har...fast det brukar dock inte bli mer än ett par timmar dock(11-01)
annars ska vi kolla film, jag har uppdrag att hitta någon bra.
sova så man kan och orkar vara uppe lite.
äta gott, knapra lite godis, känna stämningen!
Dani wrote: [quote=ilg@dd]Försöka medicinera bort feber och snorighet..
fortfarande sjuk alltså 🙄 Hur länge, hur illa???
Började känna av det redan på julaftonen, men det började bryta ut riktigt först på annandagen.. Feber, toksnorig och kraxig som Lemmy Kilmister i halsen..
Tur att det finns alvedon och ibumetin, så ni lär inte slippa mej än iaf.
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)