March 10, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Dehman][quote=DiDi][quote=D3mpa]Vad ska Hon heta om det blir en flicka
Dennis e ett j**la bra namn nationellt och fint
Hmmm... Om jag skulle få en dotter så skulle ju inte jag döpa henne till Dennis i alla fall...
Hehe inte jag heller. Hade jag fått en flicka så hade jag döpt henne till "Svetlana". 😀
...?
nee... Devon eller Jenna...=)
Aha vi ska vara sådna. 😀
Girl: Jenna (Jameson), Briana (Banks)
Boy: Peter (North), Rocco (Siffredi) eller Ron (Jeremy). 😀
Det är status på de namnen. 😉
August 22, 2001
Stopp här nu! Tur att den medvetna namnexperten figurerar här på NH.
Om det blir en flicka ska hon såklart heta Wilma, Felicia eller Engla. Om det blir en pojke Eddie, Anton eller Ville.
Love är iof också fint... likaså Grynet... eller kanske Vanilla? Tänk va gulligt.. "Kom lilla Vanilla" 😉
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: Stopp här nu! Tur att den medvetna namnexperten figurerar här på NH.
Om det blir en flicka ska hon såklart heta Wilma, Felicia eller Engla.
Felicia det är fint, röstar på det om det blir en tjej..
Om du nu har turen så att första blir en pojke kan du alltid döpa honom till Icedor efter en mycket stor man
June 23, 2002
SkuTiDuTi wrote: Herregud, stackars barn. Jag vet att det är lite humor i detta men ändå. Hur skulle du känna dig om du kom till skolan och alla mobbade dig för att du hete LOL/n00b etc? Seriösa namn tycker jag att ni ska ha. T.ex Marcus.
Ja Marcus är ett väldigt fint namn och som Steel skrev är macrus också väldigt fint, observera att det måste vara med litet m då annars gills det inte. 😛
August 22, 2001
macrus wrote: [quote=SkuTiDuTi]Herregud, stackars barn. Jag vet att det är lite humor i detta men ändå. Hur skulle du känna dig om du kom till skolan och alla mobbade dig för att du hete LOL/n00b etc? Seriösa namn tycker jag att ni ska ha. T.ex Marcus.
Ja Marcus är ett väldigt fint namn och som Steel skrev är macrus också väldigt fint, observera att det måste vara med litet m då annars gills det inte. 😛
Och det var ditt seriösa bidrag? Då kan ju ungen lika gärna heta PC som P C Jersild eller EsMAIL.
2 Guest(s)