June 23, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=macrus][quote=SkuTiDuTi]Herregud, stackars barn. Jag vet att det Àr lite humor i detta men ÀndÄ. Hur skulle du kÀnna dig om du kom till skolan och alla mobbade dig för att du hete LOL/n00b etc? Seriösa namn tycker jag att ni ska ha. T.ex Marcus.
Ja Marcus Ă€r ett vĂ€ldigt fint namn och som Steel skrev Ă€r macrus ocksĂ„ vĂ€ldigt fint, observera att det mĂ„ste vara med litet m dĂ„ annars gills det inte. đ
Och det var ditt seriösa bidrag? DÄ kan ju ungen lika gÀrna heta PC som P C Jersild eller EsMAIL.
Vad Àr det för fel pÄ Marcus?
August 22, 2001
macrus wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=macrus][quote=SkuTiDuTi]Herregud, stackars barn. Jag vet att det Àr lite humor i detta men ÀndÄ. Hur skulle du kÀnna dig om du kom till skolan och alla mobbade dig för att du hete LOL/n00b etc? Seriösa namn tycker jag att ni ska ha. T.ex Marcus.
Ja Marcus Ă€r ett vĂ€ldigt fint namn och som Steel skrev Ă€r macrus ocksĂ„ vĂ€ldigt fint, observera att det mĂ„ste vara med litet m dĂ„ annars gills det inte. đ
Och det var ditt seriösa bidrag? DÄ kan ju ungen lika gÀrna heta PC som P C Jersild eller EsMAIL.
det var snarare _mac_rus jag opponerade mig över...
June 23, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=macrus][quote=Vaniljflickan][quote=macrus][quote=SkuTiDuTi]Herregud, stackars barn. Jag vet att det Àr lite humor i detta men ÀndÄ. Hur skulle du kÀnna dig om du kom till skolan och alla mobbade dig för att du hete LOL/n00b etc? Seriösa namn tycker jag att ni ska ha. T.ex Marcus.
det var snarare _mac_rus jag opponerade mig över...
Ja okej, det var inte ett seriöst bidrag.
Men fattar inte varför du ska haka upp dig pÄ det?
Tror det kallas ironi, men kanske skulle lagt till en -smilie efter sÄ kanske alla hade fattat det.
Sen har jag sett ett antal till oseriösa namnförslag i denna trÄden.
Sen tror jag seriöst inte dem döper ungen efter ett hÄrdvaruforum.
January 18, 2003
Pim_ wrote: [quote=matsansan][quote=Pim_]Jens Àr ett typiskt Onkel KÄnkelnamn.... Funkar inte utan att tÀnka pÄ Greven.
Hmm, betjÀnten hette James och inte Jens senast jag lyssnade pÄ Onkels debutplatta
SÄ var det!! Har samma klang i öronen iaf...
Joman :)....Fan, nu vart man ju lite Onkel-sugen hĂ€r, bra mĂ„nga Ă„r sen man lyssnade nĂ„ge pĂ„ dem kĂ€nns det som đ
August 22, 2001
macrus wrote:
Det Àr vÀl det det mesta handlar om hÀr, att haka upp sig pÄ varann. För mer givande diskussioner fÄr man nog döpa sin trÄd seriösare.
macrus wrote: Tror det kallas ironi, men kanske skulle lagt till en -smilie efter sÄ kanske alla hade fattat det.
Kanske, men ibland fÄr man stÄ sitt kast.
macrus wrote: Sen har jag sett ett antal till oseriösa namnförslag i denna trÄden.
Det tror inte jag heller.
February 12, 2003
Vaniljflickan wrote: [quote=macrus]
Det Àr vÀl det det mesta handlar om hÀr, att haka upp sig pÄ varann. För mer givande diskussioner fÄr man nog döpa sin trÄd seriösare.
SÄ du menar att trÄden Àr oseriöst döpt? Vad tycker du att man skulle döpa den till dÄ?
June 23, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=macrus]
macrus wrote: Tror det kallas ironi, men kanske skulle lagt till en -smilie efter sÄ kanske alla hade fattat det.
Kanske, men ibland fÄr man stÄ sitt kast.
macrus wrote: Sen har jag sett ett antal till oseriösa namnförslag i denna trÄden.
Det tror inte jag heller.
Varför haka upp sig pÄ det?
Jag hade ett seriöst förslag ocksÄ, sÄ varför börja tjaffsa om att "den andra delen" av inlÀgget var oseriöst? SÄ meningslöst.
SÄnt brukar komma med hÀr och dÀr, sÄ det Àr nog inget som du borde reta upp dig över speciellt mycket för dÄ kommer det irritera dig till vansinne.
2 Guest(s)